Biz iş adamlarının olmazsa olmazlarından bir güzel alet cep telefonu. Her ne kadar benimki biraz eski olsa da yine de işlerim az buçuk görüyor, az buçuk da görmüyor. Her iki durumda da şanslı sayılırım. Değişik bir numarası var. Ne öyle görüntülü konuşabilirsiniz ne de whatsapdan mesaj yazabilirsiniz. Sadece düz mesaj çekersiniz, alo dersiniz, bir de oyuna meraklı iseniz üç yüz yıl öncesinden bilinen yılan oyununu oynarsınız, o da şarjınız dayanırsa tabi ki...


Arkadaşlarım hep at şu on dokuzuncu yüz yıl telefonunu da bir güzel yeni nesil telefon al diyorlar, ben de aldırmıyorum. Niye aldırmıyorum, niye onların söylediklerini zerre dikkate almıyorum hemen kısaca anlatayım İsmail olarak... Zaman zaman alacaklılarım arıyor, ya bir çek ödenmemiştir ya da bir senedim protesto olmuştur. O da aslında benim senedim benim çekim değil ha onu da söyleyeyim. Müşterilerimden almışım, ben de başkalarına yani mal tedarik ettiğim yerlere vermişim. Tabi ki o çeki benim ödemem lazım, öderim de mutlaka eninde sonunda, biz de hile hurda olmaz. Ama telefonum genellikle bozuk olduğundan tabi ki alacaklı vatandaşlar bana hemen ulaşamıyorlar. Sabit telefonlarımı da zaten seneler öncesinden kapatmışım cep çıktıktan sonra... 


Bazen hanım arar, mutlaka sipariş verecektir yüklü miktarda. Tabi ki o da zaman zaman düşüremiyor benim Nuh Nebi'den kalma arızalı telefonumu, sonrasında da bir dolu sitemler ve alınacak şeyleri de kendi almak zorunda kalıyor. Durup durup bana ''Telefon alsana a Kocam diyor.'' Diyor demesine de ben hiç dikkate almıyorum, geçiştiriyorum hep. ''Hem vallahi hem de billahi ona verecek param yok.'' diyorum, inanmıyor. ''Ben alayım emekli maaşımdan sana.'' diyor, ben de ''Zahmet etme kıyamam sana, boş ver ben idare ederim.'' diyorum atlatıyorum...


Sadece müşteriler ile hanım mı? Kim ararsa arasın öyle kolay kolay ulaşamıyor bana. Ben de ağzım kayık olmuş biçimde mutluluktan uçuyorum desem yeridir. Geçen apartmanın aidatını biraz geciktirdim. Tatilden döndük kardeşim o kadar olacak. Yönetici aramış aramış bir türlü düşürememiş telefonu mu... Düşürmüş sesim gitmemiş ya da sesim gidiyor onun sesi gelmiyor İyi ki ulaşamamış, zaten de para yok cepte... Sonra bahçe de denk geldik Yönetici Necati bey ile tam gördü beni uzaktan ''İsmail bey İsmail Bey diye üstüme üstüme geliyor.'' çaktım durumu, ''Acelem, acelem var deyip hızla arabaya atlayıp vınn, anlarsınız ya.''


Arada bir arızadan kurtulup çaldığı da oluyor telefonumun. O zaman da açarım harbi olup kim ne arıyorsa cevabını da veririm. Benim telefonu açmamam kesinlikle telefonun eskiliğinden yoksa başkaca bir art niyetim ya da birilerinden kaçmak gibi bir düşüncem yoktur. Bazen oğlan arıyor ''Baba harçlığım bitti diye.'' o da bir kere ulaşırsa beş kere ulaşamıyor. Yalnız bunun sakıncaları da var zaman zaman. Geçen arabam arıza yaptı, benim de hemen tamircim Sezai Abi'yi aramam lazım, lazım da ararım ararım telefon düşmez. Düşmez kalkmaz bir Allah'da, ara ara telefon da düşmüyor. Ne yapıp edip zar zor yoldan geçen birinden telefon buldum, bu sefer de Sezai Ağabeyin kayıtlı numarasına girmiyor telefon. Basıyorum tuşa basıyorum tık yok. Zar zor buldum sonunda, aradım da geldi Sezai Ağabey sağ olsun, arızayı da kısa zamanda halletti... Tamirciye götürmekten de bıktım aslında telefonu ama gittiği yere kadar gitsin bakalım. En sonunda atar en eski teknoloji ürünü bir telefon daha alırız, ucuzundan... 

( Telefonum Eskidi De Mahsus Değiştirmiyorum başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 15.09.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.