----------şiiri uzun sayanlar okumayabilirler. Hatta yorumda yapmasınlar.Namık Kemal ve Çiçek asla gücenmez.-------------

Buldun sessiz ulusu,hepten alay edersin,sen yoluna devam et,bir gün onun gelecek.                                            
Zübüklerle bir olup,yanlış yola  gidersin . peşine  takılanlar  g e r ç e ğ i  öğrenecek.
                                        Atatürk'ü görmedin,atleti ne  bilirsin. donuyla  girmiyordu,  sizler  gibi  denize ,
                                             okuyup bilge olsan,gerçekten irkilirsin,kabarıp ta durmazsın bakarak gölgenize.
at sırtında geçirdi,cepheler de ömrünü,senin gibi düşmedi,sütçünün beygirinden.
Türk olarak reddettiArap'ın kültürünü,bir ders dahi almadı,yobazların birinden.
                                              zeybek oynarken gördüm,millî yiğidimizi,sense beceremezsin,köy halayı çekmeyi,
                                              modern giysilerle donatıverdi bizi,sen türban  ve  sarıkla, bildin   zehir   ekmeyi.
Atatürk'ü plajda,normal mayoyla gördüm,çarşafa giren sensin,duvarların ardında,
O'nun devrimleriyle terör defteri dürdüm,bomba patlattırmadı,Ankara'nın garında,
                                              uygarlık ışığında ulusunu yükseltti,ilkçağ  karanlığına  sürükledin  sen  halkı,
                                              at gözlüğünü çıkar,teknik fezaya gitti, yatır üstüne kurdun, hayali katafalkı.
Fethullah karşısında,eğildin iki büklüm, hasımlar,  A t a t ü r k'ü  ziyarete   geldiler.
Gazi yönetiminde,benim oldu tüm mülküm,senin partizanların,satmak için böldüler.
                                             ayyaş dedin Ata'ya, ya senin sarhoşların, inançları sömürüp, cebini  doldurmuştu.
                                            İlkçağın çamuruyla,sıvadığın taşların,cumhurun ışığın da,tekrar hayat bulmuştu. 
öç almak için geldin,kindarlarların başına,binbir türlü hiyleyle,hatta dalavereyle.
"Bal katarım "demiştin,halkın acı aşına." pahalılık artarken,borç çoğalır  kerreyle.
                                              demir ağlarla ördü,pek çok fabrika kurdu,çağdaş okullar açıp,çıkarttırdı fesleri,
                                              tekniğe kavuşturdu, sanatsız olan yurdu ,felsefeyi  öğretti,öğretmenin dersleri.
yurttaşa iş  yarattı, fabrikalar  kurarak, sense ilk  gün  başladın  mirasları  satmaya.
hukuksuz sert dilinle,"Ben deyip" haykırarak,paşalardan başladın,kodeslere atmaya.
                                             aldatmaca kutsaldı,dürüstlük ise asla,disiplinler bozuldu,makbül oldu günahlar.
                                             ruhi bağları kestin,korku denen makasla,polis yargıç ve asker,muhalifleri haklar.
uçaklarla gemiler,zırhlı araç emrinde,Ömer'i  örnek  verme, diniyle   bahtiyardı.
devletin mallarını satmadı,hiç ömründe, andı na sadık kaldı,paranın cebi dardı.
                                             gariban zavallılar,aldığına şükreder,en büyük kazançları,verdiğin  sadakadır.
                                             aydın ona benzemez,şerefli bir iş ister.zübüğü memnun edenaldığı nafakadır
racon kesmek yakışmaz devlet adamlığına, hukuku ve ahlak, a d a l e t i  de  korur.
vatan mı kurtarırsın,sarayın damlığında,masrafların yüzünden,bütçe eriyip durur.
                                             gezdiğin ülkelerle,aldığın harcirahın, sayıları b i l i n m e z, Ata  bu  fikri  yıktı,
                                             korkutmuşsun çevreni,kin akıtır külahın,cumhuriyet aydını,eleştirmekten bıktı. 
mutlakiyet yerine,cumhuriyeti kuran,despot padişahlardan,ulusunu kurtaran,
zaferlerin sonunda başarmayı başaran,adil  yasalarıyla,yeni bir devlet kuran.
                                             Ata'yı  kıskanırsın, eş başkanlık  uğruna ,derin yara açarsın,Türklüğün onuruna,
                                             servet için aldanıp,dalan yeşil kuruna,ç ı k a c a ğ ı n  yok senin,kalelerin suruna
bu çağ uzay çağıdır,r o b o t l a r  üretiyor, iletişim  cihazı, heberler  iletiyor. 
yani  icat  keşifler, arkamızdan  itiyor,birisi de  halkını, cami de  bekletiyor.
                                           uyanmayı   düşünme,  gaflet sana  yeterli,  hâlâ  görmedim  seni,  eli  nasır  ve  terli
                                            n u t u k l a r  atıyorsun,bayağı kelli ferli,duymak nasip olmadı,asil ve dürürst dilli.
dünya barışla yaşar,yurdum savaş içinde,teröristler saldırır,özgürlüğün içinde.
masumlar  hapislerde,umutsuzluk içinde.adil yasalar çıkar,hukuk olsun içinde.
                                          devlet,bilge uzmanla,centilmenlerle yaşar,çevrene şöyle bir bak,yöneten nasıl yaşar?
                                          ulusal t e k n o l o j i ,pazarlarıyla  yaşar, arge  kuran  devletler,beyin gücüyle yaşar.
İslâmiyet dinin,silah gibi kullanma,ehmek arayanları,k ö l e l e r  diye sanma,
sana destek verenin,vaadine inqnma,kalleşliği  hazırlar, seçmenlerine kanma.
                                    Anıt-Kabre Çiçek sun sonra pişman olursun,şimdi saraylardasın,bodrumlar da kalırsın
                                    sonun da seccadeni,kurtarıcı sanırsın,hesap  s o r u l u y o r k e n  , yanıtta  aldanırsın. 
=========================3513=================12/09/2017 =======================                                            
( Ey Makam Sahipleri başlıklı yazı Özçiçek tarafından 15.09.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.