Değerli gazeteci yazar kardeşim

Ismail Hakkı Özsarı ' nın ,Erdek Öğretmenevinde ,zaman zaman yaptığımız sohbetlerden birisi için,( eeee ozaman bu konuyla ilgili bir makale yazmanızı istiyorum..) dediğimde,şaka yapmıştım. Kendileri bunu ciddiye almış v
e aşağıdaki değerli metni gazetede yayınlamış..Ne kadar mutlu olduğumu tarif edemem.Sağ olsun,varolsun.Kimbilir belki de bu değerli fısıltı birilerinin gönlünde yer eder..Sevdiklerine,hele de eşlerine ( GÜZELİM..) demeyi güzel bir alışkanlık haline getirmelerine vesile olur..Elbette candan,gönülden,yürekten olması temennilerimle. Sevgiler,saygılar değerli kardeşim...

12 Eylül, 16:36 ·

..

EŞİNE GÜZELİM DİYE SESLENSEN KIYAMET Mİ KOPAR!
Asıl adı Cemalettin Bayhan. Fakat biz kendisine Cemal Abi deriz. Epey yaş almasına karşın O hala gençtir. Açık, berrak, dupduru bir zekaya sahiptir. Çok güzel santranç oynar. Kendisinden küçük yaşlarda olup da cep telefonunu bile kullanamayanlara karşın Cemal abi bilgisiyar kullanır. İnternete girer. Kendisinin facebook sayfası vardır. Yazdığı doyumsuz güzellikte şiirlerini sayfasında zaman zaman paylaşır.
Cemal Abi'yi tanıdıktan sonra şu özdeyişim doğruluğuna bir kez daha inandım. "EVİN DAMININ KARLA DOLU OLMASI, İÇİNDE SOBA YANMIYOR ANLAMINA GELMEZ."
İşte değerli Abiğimizin içindeki soba hiç sönmemiş. Yüreği daima sımsıcak. Yüreğinin sıcaklığı yanında, gölgesi de bir okadar ferahlatıcı. Bazen çok bunaldığımızda soluğu onun gölgesinde alırız. Çünkü o bizim ulu çınarımızdır.
Geçenlerde Erdek Öğretmenevi'nin bahçesinde oturuyoruz. Bir başka öğretmen dostumuz; arkadaşının eşine davranışlarından söz etmeye başladı. Biraz da sanki alaycı ve küçümseyici bir tavır ile: " Yahu bizim arkadaş eşine canım, güzelim diye sesleniyor. Bana yağcılık yapıyor gibi geliyor." gibisinden sözler etti.
Bunun üzerine Cemal abi öyle şeyler söyledi ki, bir kaç cümlede sanki bir (KİŞİSEL GELİŞİM) kitabı yazdı.
Neler mi söyledi?
Bir çırpıda şunları deyiverdi.
"Beyefendi eşine güzelim dese ne kaybeder. Kıyamet mi kopar. Canım, cicim, güzelim demenin neresi kötü. Sana olan hizmetleri için minnet ve şükranlarını sık sık arz etsen ne kaybedersin. Her gün önüne koyduğu yemekler için bir teşekkür etsen ne olur." Ve daha bir çok şey...
Cemal abinin söyledikleri bizim; "ÖVGÜDE NE KADAR CİMRİ, YERGİDE İSE ALABİLDİĞİNE CÖMERT" olduğumuzu kanıtlar nitelikteydi.
Ne yazık ki Türk toplumu olarak biraz böyleyiz.
Toplum olarak duygularımızı ifade etmekte güçlük çeken hatta utanan bir milletiz. Sevgimizi ifade etmeyi karşı tarafa yağcılık yapmak olarak düşünürüz. Böyle oluncada (NE BİLEYİM BEN SENİN CAMA GELDİĞİNİ, CAMDAN SEVDİĞİNİ) oluyor.
Sevgili okurlarım, duygularımızı belirtmek yanlış değildir. Duygularımız gücümüzdür. İlişkilerimizden sevgiklerimize onları sevdiğimizi açık açık söyleyelim. Sevmediklerimize de seviyormuş gibi davranmayalım. Göreceksiniz ilişkiler daha sağlıklı olacak.
Sevgili Cemal abi, sana ALLAH'TAN SAĞLIKLI, MUTLULUK DOLU UZUN BİR ÖMÜR DİLİYORUM SAĞ OLASIN VAR OLASIN...
( Eşine Güzelim Desen... başlıklı yazı CEM SULTAN tarafından 15.09.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.