Bu yıl temmuz taklidi yapan eylülü yaşıyoruz. Mevsimlerde bir hoş oldu insanlar gibi. Ne bahar belli, ne yaz ne de güz. Hava temmuz kadar sıcak. Her ne kadar geceler serin olsa da gündüzler yakıyor. 

Bir kaç gün önce Eryaman'a giderken yoldaki ağaçların renk değiştirdiğini gördüm. Kimisi kızarmış, kimi de sararmıştı yaprakların. Havaların iyi gitmesi onları şaşırtmamıştı. Anlaşılan vakti gelince vazifelerini yapıyorlardı. Kuru dala can veren Allah'ım
 sen nelere kadirsin. Bu arada bizim bahçedeki hanımeli canlandı açmaya başladı. Çok da güzel oldu. O da şaşkınlardan.

Akşam merak ettim havalar daha ne kadar sıcak gidecek diye. İnternetten baktım.,Aralık ayına kadar gayet güzel. Yağmurlu günler yok gibi. Çiftçilerin işi zor nasıl ekim yapacaklar.. Eskiden ekimde kar bile yağar sobalar kurulurdu. Hangisi iyi anlayamadım. Allah fakir fukaraya yardım ediyor sanki. Okul masraflarına bir de yakıt parası eklenmesin diye.

Okullar açıldı Ankara'da sıcaklık 37 derece. Bazı Avrupa ülkelerinde 35 derecede 
olunca okullar tatil edilir. Ama biz de sadece kar tatili olur. Çocuklar için zor oluyor .

Bu yıl hazan da yok hüzün de yok. Eylülün de tadı kaçtı. Yaz gülleri güz gülleri ile yarışta. Penceremin karşısındaki sarmaşık da yemyeşil. Eylülü yaşayan birkaç ağaçla göçmen kuşlar biz hala temmuzdayız.

Nilüfer Sarp 

19/09/2017
( Hazan Da Yok Hüzün De Yok başlıklı yazı Nilüfer Sarp tarafından 20.09.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.