** Hey sen !.. Ne ahkam kesip tırı vırı edersin ki iki kere iki dörtken.


** Hey sen içimde sessiz duran çocuk ! Hadi çık gel, tut elimden beni sana götür.


** Herkes tercih ve bilgisine göre kendine şekil verir. Ve hep öyle tanılır, anılır.


** Kendini bilememek; acı ve sancılara sebeptir.


** Geleceği hesap etmeden , görmeden tesis edilen görüşler çökmeye mahkumdur.


** Her birey inancını resen yaşar. Birilerinin eteğine yapışarak bir yere varamaz.


** Akıl; gelenek ve örfün güdümüne girerse yeni ve zamana uygun fikirler üretilemez.


** Dinimizin merkez bilgi kaynağı kurandır.Beşerin ürettiği yorumlar kesinlik ihtiva edemez.


** Dinimiz kucaklayıcıdır. Ayrılıklar; müslümanlığın şartı gibi lanse edilse bile tamamen siyasidir.


** İnanç; özgür iradenin eseridir ve maddi olarak kar zarar hesabı yapılamaz.


** Sevdiği yanında olan, bu alemde en güçlü olandır.


** O yüreğimizde hüküm süren ve yaşadığımız sevdalar netice itibariyle hep vedalara gebedir.


** " aman hele dursun, sırası değil şimdi ! " diyerek neleri erteledik, sanki yarına senedimiz var gibi !


** Ah be insanoğlu ne entrasan bir varlıksın. Daha dün arkasından sövüp saydığına ; bugün burada methiyeler düzüyorsun.


** Neyse diyen insanın keşkeleri çok olur.


** Hayat şartlarında yoğrulan, dövülen, şekil alan insan zamanla olgunlaşır.


** Dinimiz arap adet ve örfüne göre değil, insanlığa aittir. Hiç bir kültür dinimizin önüne geçirilmemelidir.


** Kim olursa olsun; yalan ve dolanla umut verip , avutmayın. Acı da olsa doğrular ne ise onu söyleyin.


** Teselliler sesimize sinip; göğsümüze dokunmuyorsa sadece bekleşip durur boşlukta.


** Kişi karşısındakilerin gönlündeki yeri ve takdiri kadardır. Kimse kendine değer biçemez.


** Buruk , acı bir tadı vardır özlemlerin. Hele kokusu bambaşkadır. Bekleyişlerin en tatlısı ise kavuşmaktır.


** Telaşlanacak , şaşıracak birşey yok inanın. Bu alem bize eşlik etmekle görevli. Ondan ya dünya hep keyifli.


** Dağlar tebessüm eder mi hiç ? O ne öyle yıldızlar göz ediyor gökyüzünden. Anlasana; her şey senin için ey insan !

( Yaşam Heybemden - 85 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 8.10.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.