** Yarıladı yolunu gece. Az sonra zamanın çağlayanı dökülecek sabahın üzerine. Ve krallığı bitecek güneşin; akşam üzeri. Bir döngü işte alemde. Artık akşamına yürümekte ömrüm, az ileriyi göremiyor gözüm. Kırışmakta tenim, solmaktayım hazan yaprakları gibi. Gücüm kuvvetim mazide. Adeta bitiyor , benden yüz çeviriyor yaşam son demlerinde ömür.Bir vaat, umut vermiyor nefesim. Rampadan akıyor yüreğim.Hala hayatın dalına yapışmış ama her an düşecek bir yaprak gibiyim. Biliyorum bir şiddetli rüzgar esecek aniden ve sürükleyip götürecek ebediyete...Güne düştü kızıl çiçeği; açmakta nazlı nazlı. Rahmine zamanın tohumları baş uzatıyor geceden kalma.


** Uzak kalınca ne de çok artıyor özlemler.. Rüzgarlar essin getirsin kokusunu diye bekliyor insan.


** Etrafımızı sarmış perdeler. Hadi yırtalım ; bakalım açılsın pencereler.


** Birbirine kavuştu sözlerimiz; ne de güzel oldular kucak kucak.


** Depozito bırakmıştım ya bir yere gitmeyesin diye. Vazgeçtim ! Yansın be depozitom.


** Dökülür mısralar satır satır gözlerden. Canlanır tabiat ; birden..


** Dudaklarım çatlak çatlak... Susadım !Neredesin. ?


** Beklersiniz, biri girer hayatınıza. Onun bir armağan ve Allah'ın lütfu olduğunu önce hisseder sonra anlarsınız zamanla. Tutuşur elele, gönül gönlüne yürürsünüz yaşamın yolunda. Nefestir, ömürdür artık. Yapamazsınız onsuz iyi ve kötü günde. Gönüller birbirinde kilitli , başlar sevda mahkumiyeti .. Ceza müebbettir.


** Çoraklanmış hüzünler ve özlemler seninle dönmekte bir bir mutluluklara.


** Geldin ya sen; döllenmekte sevdam yüreğimde.


** İçimde birikmiş onca çığlık ve bekleyişlerin avaz avaz haykırış zamanı arttık. Kuraklık bitti sevgi yağmurlarında.


** Sen endamlı kadın. Dağ gibi, sık orman gibisin ya; inan avuçlarımda ufacıksın, bir öpümlük ve gözleri bir bakışlıksın. Bana az gelirsin. Ha bir geceliksin işte hepsi o kadarcıksın. Gece bir sel gibi alır götürür seni. Ve kokun bile kalmazdı odada; bilirmisin? .


** Senin her bir halin ve yanın hep kadın gibi kokar kadın. Ondandır zaten hep zil zurna sarhoşluğum.


** Ne zalimler gördüm, ne acınası müsveddeler; halbuki bir namlunun gözündeydiler.


** Kimi o öpülesiye dolgun dudakları ile yudumlar som bardaklarla zamanı yudum yudum, kimi de bardak avuçlarında kana kana.


** Neler olmuş bu şehre böyle. Alt üst olmuş, yer değiştirmiş her yer. Ne gökyüzü ne bulutlar kaybolmuş. Arayıp durdum sokak sokak sen yoksun. Ondan olsa gerek bu şehrin tanınmazlığı. Herşey değişmiş , caddeler bomboş.


** Onca düşüncelere döllendi bu gecede sevdalar.


** Bir baksan şöyle içten ve derinden sıcacık gözlerime. Nasılda boşalırdı yağmurlar aleme.


**Gece oldu ya çırılçıplaktır çoğu insan. Öyle ya kaybolacak zifirinde karanlığın. Neysen öyle gelsen ya etraf aydınlanırken.

( Yaşam Heybemden - 86 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 8.10.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.