İstediğimizi olamadık çoğumuz. Belki de maddi anlamda hiçbir şeyimizde yok. Okuyamadık, ev alamadık, yürüdük belki ara sıra dolmuşlara bindik, borç içinde çırpınıp durduk. Bir elbiseyi giydik yıllarca, şemsiyemiz bile yoktu belki ıslandık bu hayatta hep.

                             Evlatlarımız var değil mi ? İstiyoruz ki okusunlar, mevki makam sahibi olsunlar, madden varlıklı olsunlar şimdi !Öyle ya biz yapamadık, onlar yapsınlar.

                            Öyle değil işte , öyle değil , sevgili anneler, babalar ! Olsunlar da ama önce; inanç, maneviyat sahibi, dürüst, vicdanlı, ahlaklı ve edepli olsunlar.


                            " Sen yorulma, sen uğraşma, sen gitme, sen yapma,, sen ders yap, sen gez, sen toz !" gibi söz ve davranışlarla çocuklarımıza yaklaştıkça, inanın bir gün marazların doğması kaçınılmaz olacaktır.

                              Evlatlarımıza gösterdiğimiz hoşgörünün dozu ayarlanmadığı surece; geleceğimiz için tehlike çanlarının çalması kaçınılmazdır.

 

                             " Üf ! " bile denmeyecek anne ve babaya ; " Uf ! Püf ! Öf !" diyebilen gençlerimizin gittikçe artması büyük bir handikaptır.

 

                             Bir milleti derinden olumsuz yönden etkilemenin yolu ahlaki değerlerini yıkmak ve gençlerin düşüncelerinde algı yönetimi ile kendi fikir ve düşüncelerini empoze etmektir.
                          

                            En büyük genç nüfusa sahip olan ülkemiz; AB' ülkelerinin göz dikmesine sebeptir. Yapılan istatistik ve öngörülere göre 2020 yıllarında başta Hollanda ve Almanya olmak üzere nüfuslarının yarısı 60 yaşın üstünde olacaktır. Doğum oranı ve çocuk sahibi aile sayısı çok azdır. Hal böyle olunca; üretimlerine genç çalışanların montesi gerekmektedir.
                           İşte o nedenle ; kendi yaşantı ve düşüncelerine yatkın dıştaki gençleri fikren, ahlaken kendi gençlerine benzer hale getirme çabasındadırlar.
                           Dış güçlerin güdümüne girmemek için ; dürüst, edepli, ahlak ve vicdan sahibi kültürlü,uyanık ve maneviyat ve de inançları yüksek çocuklar yetiştirmek vebalimizdir.

( Evlatlarımız başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 10.10.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.