Bir dolu yabancı gelin geldi yurdumuza... Rus'undan, Ukraynalısından tut da Iraklı'sına, Suriyelisi'ne, Afganistanlı'sına, Amerikalısına kadar. Her milletten, her cinsten gelin var çok şükür memlekette... Tabi kolay değil böyle güzel bir ülkeye sahip olmak, böyle bir coğrafyada yaşamak... Bu coğrafyanın damatları da aslında fena da adamlar değil özünde...



Her ne kadar milli gelirimiz çok hızlı bir artış göstermiyorsa da milli gelinlerimizin sayısı hızla artıyor. Bizim Türk Erkekleri yabancı hatunlara bayılıyor her ne hikmetse... Allah var şimdi, yabancı hatunlar da gerçekten güzel... Hani derler ya ''Allah özenmiş bezenmiş de yaratmış.'' O çeşit işte...



Şöyle de bir durum var, bizim Türk Erkekleri maymun iştahlı olduğundan, evlendiği yabancı uyruklu kadın ne kadar güzel olursa olsun yine de zaman zaman çapkınlık yoluna sapabiliyor... Tabi bu milli gelinlerimizin bir çoğu Müslüman da oluyor eğer ki kocasından ve kocasının ailesinden bir istek gelirse, olmayanı da var, o da ayrı bir konu...



Savaş nedeni ile yurdumuza bir çok Suriyeli kadın ve erkek, geldiler bize sığındılar. Kadınların bir çoğunun kocası savaşta öldü ya da sakat kaldı... Kadınlık, hele de yabancı bir ülke de kocasız, dul kalarak kadınlık, ne kadar zor bir olaydır... Başına gelmeyen bilemez. Bazı art niyetli insanlar o dul kadınlardan her türlü çıkar sağlamak için akıl almaz yöntemler ile onlara yaklaşırlar. Oysa böyle mi olmalı? Hiç bir kadın darda, zorda kalmasa, evini barkını bırakıp da uzak diyarlara göçmez. Onlar bizim misafirimizdir... Her zaman bacı, kardeş gözü ile bakmak ve çektikleri sıkıntıları bir nebze de olsun azaltmaları için yardımcı olmaya çalışmalıyız. İnsanlık bunu gerektirir...



Milli gelinlerimiz olduğu gibi, milli damatlarımız da var haliyle, onlarda Türk Kızları ile evlenen yabancı uyruklu her milletten insanlar. Bu seferde bizim gelinlerimiz deplasmana çıkıyor haliyle... Türk eşini sevdiği için vatanımıza gelip de bize yoldaş olan tüm kadın ve erkekler de artık bizden birileridir... Aynı zaman da ülkemizin de gönüllü turizm ve barış elçileridir onlar. Her zaman başımızın üstünde yerleri vardır... Unutmayalım birbiri ile kaynaşan insanlar kardeş olurlar her zaman, ayrışanlar ise yok olup giderler bir an da... 

( Kişi Başına Düşen Milli Gelinimiz Hayli Arttı başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 13.10.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.