**Ne anılar barındırır şu geçip giden mevsimler. Kalır bir kenarda onca resimler. Havalar değişir; yazdırır nice şiirler.

** Gül dalında da olsan ; dikenlerinin batacağını unutma.

** Çocuk kaldı bir yanım hep. Ondan olsa gerek; zor günlerde çelik çomak oynarım. Kör ebe hayat; saklanırım ebelenmemek için.

** Rezil dünya ikametgahım iken ; bir gece yarısı sevdam iltica etti yüreğine.

** Cümle çığlıklar gözbebeğinde ; özlemleri dillendirmekte. Ve yüreğim üşümekte her keresinde.

** Yediğiniz sillenin şiddeti ne olursa olsun; sendelense de doğrulup yola devam edilmelidir.

** Avucumda gökyüzü var. Seni bekliyoruz ufka bakıp

** Bulutlara bindirdim gökyüzünden... Sana dair özlemler rüzgarlarla sürükleniyor inceden süzülen yağmurlarla yine bu akşam üstü alnına değiyor.. Hissediyormusun ?

** İyiliklerinin karşılığını manen yaşayanlar bahtiyar ve zengindirler.

** Adam; iki lisan sahibi , kendini iki adam sayıyor. Bırak adamlığı , önce insan olsan ya.

** Ederimizi kendimiz değil karşımızdakiler belirler

** Varsın içten pazarlıklı desinler. Çoğumuzun tenkit kabul etmediğimiz varsayılarak Muhatabınızın yüzüne değil içinizden pazarlık yapıp küfürü bol söylemler insanı rahatlatır bazen.

** Ne kiralık ne de satılıktır hayallerim. Ne alemler yüklüdür her gece kucaklayıp yattığım.

** Hasretlerimi gömdüm kuytu bir yerde el ayak çekildiğinde. Hep suladım gözyaşlarımla. Her mevsim açsın diye özlem çiçekleri.

**Alışmışız ; her haltı yer, kırar dökeriz sonra bir pardon, kusura bakma veya özür dilerimle işi hallederiz. Yok öyle bir dünya.

** Yaradan , yaşatan ve alan, sığınağım, şahidim ve vekilim Allah ! İşte ondan ya herşeye eyvallah .

** Her alınan nefeste bir nefes daha yaklaşılırken ölüme, aslında heran gülümsemeli her doğan güne.

** Malın , mülkün, şanın, ünün senin olsun. Bana insanlığınla gel. Gönlümün baş köşesine kurul.

** Vazgeçtim artık bedduadan ve Allah'a havale etmekten. En iyisi okkalısından oturaklı bir küfür eczacısından !

** Yasaklar var ya; bir başka güzel ve elzem kılıyor önceden umursamadıklarımızı. Tıpkı yaşlılık , hastalık ve güçsüzleşildiğinde ki gibi.

** Şu facebook denilen sahifede bazı paylaşımları gördükçe ; tahrik olmamak mümkün mü ? Yani benimde bir fani olarak nefsim var değil mi ? Kör şeytan diyor ki :
1. Git inşaatı devam eden bir apartmanın önüne ver pozunu " 8 katlı apartman inşaatım bitmek üzere " ,2. Bul şöyle afili bir jeep , bir eli kaportasında ver pozunu " allah bunuda nasip etti . çok lüks, rahat " ,3. Katıl bir yemek davetine, hemde içkili bol mezeli, ver pozunu kadeh elinde gülerek " harika bir gece, kuş sütü eksik ! " ve az daha ileri gidip " çağırdım eşi dostu, şöyle bir ziyafet çekeyim " ,4. Dizi dizi artistik fotolar, nerede çiçek, böcek, bar pavyon yayınla işte tek tek 5. At tut, paylaş onun bunun politik yazılarını, 6. Akla gelebilecek maşallah, inşallahlı cümleler kur, hayırlı işler dile ve kes bilir bilmez dini ahkamlar ve kutlamalar
Ve vb. Daha nice benzerleri ni söyle , anlat diyor.
Oh ne ala ya ! Oysa yazık oluyor zamans ve ayıp oluyor cümle ahaliye.

( Yaşam Heybemden - 93 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 14.10.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.