** Çocuk ! Büyü diyemiyorum sana; çünkü büyümüşlerin içindeyim. Böyle kal da diyemiyorum; çünkü sizleri de biliyorum.


** Bayrammış !.. Umurumda değil ki. Çünkü; çomak elimde bana bayram hergün.


** Öküz altında buzağı ararcasına hep karşısındakileri eleştirmek yerine; önce kendini bilmesi gerekir insanın.


** Bazen ne kendisinin ne de sevdiğinin önce giden olmasını istemez insan. Ah ne güzeldir birlikte gitmek ebediyete.


** Satırlarla beyhude uğraşmak benimkisi. Nasılsa biticek cümlelerin kelimesi. Dağılacak önce hecelere sonra harflere. Ve silinecek işte bir yerde.


** Nasılda akıp gidiyor zaman. Etraf toz duman. Her an azalmakta nasipler yaşamdan.


** Sanatın her dalı geniş kitlelere ulaşmanın direkt yoludur.


** Kaçıyorsa uykular; vardır bir kaçıran. Önce onu kov ki gelsin uyku korkmadan.


** Prensip sahibi insanın davranışları standartır. kişilere karşı değişik olmamalıdır.


** Israrcı ve dilenci olmak yerine; karşınızdakinin verdikleri ile yetinmek onurunuzun muhafazasıdır.


** Koltuğum altında yüreğim.. Yıllardır yürüyüp gittiğim bu yollar benim. Dönüp bakarım geçtiğim yollara, neler döküp saçmışım karo taşlarının arasına. Heybem sırtımda neler biriktirmişim neler. Ederse insan kendine eder. Yorgun takatsız şimdi ayaklar , ama daha sağlam basarlar döneceği toprağına. Ha gayret yüreğin ağzında.


** Meskun mahalde ortak kullanım alanı gibisin.


** İki elde 2 şer kaşık... " kekliği düz ovada avlarlar..." Vur kaşıkları haydi şıkıdık da şıkıdık.


" kaşık kadar kocam olsun " diyenler ; onların tabak çanak takımı dahil 5 kuruşa satılanları o kadar çok ki, hemde kampanyalı.


** Sanki havale memuru gibi ; onu bunu Allah'a havale etmekten bıktım. Artık anında ben keseceğim biletleri.


** Birini kendinizden uzaklaştırmanın en kestirme yolu, istemediği hareketleri yapmaktır.


** Ahlaken iflasta hiçbir melekesi olmayanların sadece cinselliği ile ön plana çıkma manevraları sadece çirkinliktir.


**Aha geldim aha da gidiyorum. Keşke bazı şeyleri değiştirip öğretebilseydim.gözümü iyi kapatın açık kalmasın.


** Onca çelişkilerden sonra atılır yaşamın ana temelleri.


** Ah şu yaşam yırtılmış cepler gibi. Doldurmaya çalışılan servet akıp gidiyor oysa insandan. Ve bir tabut kalkıyor limandan.


** Gölgen uzuyor cismin dururken.Ve çekiyor üzerindeki debdebeye imat.


** Gün doğdu ya ; şimdi sokulur böğrüne yavaş yavaş telaşe ve meşgaleler.


** Ne mutlu ki bana çok az sevenim vardır. Onurluyum .  Demek ki Yalakalık yapmadan net eleştirebilmenin getirisi işte.


** Alıştın ninnilerle uyumaya bebeğim. Büyü hele; göreceksin o zaman yaşamın hep ninni ** olduğunu.

** Kimilerine kapatır gönül han kapısını. Birini ise alır, hizmet eder sever ömür boyu
( Yaşam Heybemden - 95- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 14.10.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.