Hemen hemen hepimiz az çok bağımlıyız Sosyal Medyaya... Bunun twittırı var, facebooku var, instagramı var, daha da neler neler... Bu Sosyal Medya zaman zaman sallanıyormuş, bilmem biliyor muydunuz? Ben de bilmiyordum yeni öğrendim...


Sosyal Medyayı türlü çeşitlerde sallama şekli var. Dilerseniz bunları azıcık inceleyelim. Önce Sosyal Medyayı bir beşiğe koyarsınız. Tabi boş beşik olmasın bu, altına da güzel bir minder serin. Sonra başlarsınız sallamaya, yalnız sallarken de ufacık bir ninni söylemeyi ihmal etmeyin sakın. ''Uyusun da büyüsün Sosyal Medyam niiinniii niiiinnnniiii'' Uyudu mu Sosyal Medya? Hiç sanmıyorum onu sallarken siz uydunuz gibi sanki...


Bazen Sosyal Medyayı yakalarsınız, omuzlarından kuvvetlice sarsarak sallamaya çalışırsınız. Çok salladınız mı Sosyal Medya saçı başı dağıtır da bu sefer asosyal olur çıkar diyeyim yani... Ama çok da güçlü kuvvetli bir Sosyal Medyaya rastlarsanız bu sefer de o sizi kuvvetlice hem de sarsarak sallar ki kendinize gelmeniz de hayli uzun sürebilir...


Bu Sosyal Medya biraderi de en çok sanatçılar sallar tabi biliyorsunuz. Bir yerlerde sansasyonel olmak istedikleri zaman, magazin gazetecilerine önceden haber verip, alkol duvarını da aştıktan sonra rezalet çıkartırlar ve de hemen fotoğrafları, filmleri çekilir hafta sonunda da bizim ülkemizin, hani var ya, çok düzeyli, insana geniiiş ve engin bir kültür kazandıran magazin programları, onlara servis edilir... Yaşadıkları hep büyük aşktır. Ne Leyla ile Mecnunda, ne de Kerem ile Aslı'da, ne de Tahir ile Zühre'de böyle aşklara böyle sevdalara rastlanmamıştır. İlerleyen zamanlarda aşk gözlerini kör ettiği için altı ay, bir sene içinde de ayrılırlar. Bu arada tabi boynuzlar da çıkmış olabilir bir yerlerinde...


Bazen başka başka mekanlarda, başka başka zamanlarda kendinizin eşinizin dostunuzun acayip, garip, saçma sapan fotoğraflarını çeker, sosyal paylaşım sitelerinde paylaşırsınız. Örneğin bir Devekuşunu laf olsun torba dolsun diye dudağından öperken. Ya da bir asansörde amuda kalıp o vaziyette fotonuzu çeker hemen de paylaşırsınız. Her türlü naneyi yedikten sonra, bu sene içinde Umre yapacağım mutlaka, bu sene olmadı seneye kesin, diye paylaşırsınız. Sizin o serseri hallerinizi bilen yakınlarınız da hayrete düşerler, hatta akılları tavana vurur... Sosyal Medya da yer yerinden oynar da sallanmaktan beter olur...


Sosyal Medyayı en çok film artistleri, futbolcular bir de mankenler sallar. Hatta bu tipler Sosyal Medyayı sallamaya o kadar çok alışmışlardır ki Sosyal Medyayı sallamadan bir gün geçirdikleri zaman bunalıma girerler. Bunalımlarını da daha hafif atlatmak için kendi kendilerini sallamaya başlarlar. Kimileri de ''Ahhh bir ataaaş ver cigaramııı yaaakayım, sen sallaaaaan geeel beeeen boyuuuuna bakayııııım.'' Türküsü eşliğinde sallanıp sallanıp dururlar... Sosyal Medya kendisini sallayanlardan bıkmıştır bıkmasına da, ancak yine de elinden bir şey gelmemektedir. Zaman zaman bunalıma da girer Sosyal Medya, bunalıma girince ''Bende bundan sonra kimseleri sallamaya cağım.'' diyerek, olaya noktayı koymuştur... 

( Sosyal Medya Nasıl Sallanır başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 15.10.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.