Şiire çok genç yaşlarda başlayıp da, çok fazla şiir kitabını, genç yaşlarda deviren insanların, tanınmış şairler tarafından yazılmış favori şiirleri vardır... İnsan o şiiri görünce ''Ah! bu şiiri ben yazmalıydım.'' diye çok defa kalbinden geçirmiştir. Benim de böyle ah bu şiiri önce ben yazsaydım dediğim; merhum Attila İlhan'ın son kitaplarından birine adını da veren ''Kimi Sevsem Sensin'' diye başlayan şiiri, Merhum Bedri Rahmi Eyüboğlunun, aynı zamanda bestesi de olan ''Şu Sılanın Ufak Tefek Yolları'' diye devam eden şiiri, Sabahattin Ali'nin, ''Aldırma Gönül'ü'' ilk aklıma gelenler...



Şiir müthiş bir güzelliktir, müthiş bir sanattır. Onun engin güzelliği, diğer yazı türlerine nazaran, akılda daha kolay kalabilmesinden, az kelime grubu ve cümle ile çok şey ifade edebilmesinden, ruhun derinliklerine inebilmiş olmasından kaynaklanır...



İşte bizlerde, sizlerde yazdığımız şiirlerde, başkalarına, ah bu şiiri ben yazmalıydım o kişiden önce dedirtiyor isek eğer, siz de bir şeyler var demektir... Çeşitli ortamlarda çok kalem oynatan arkadaşlarımız var. Bu işe laf olsun diye, gaf olsun diye, insanlar beni anlamasın saf olsun diye yazan da bir dolu şair, şair adayı var. Zaman her şeyin değerlendirmesini günü gelince en iyi bir biçimde yapacaktır...



Unutmayın ki, acılar paylaşıldıkça azalır. Bu şiirlerin çoğu, acılardan, yokluklardan, yoksulluklardan süzülüyor. Ama sizler, bizler bunları paylaştığımız için, acılarımız yok olmasa da, azalıyor, azalıyor, azalıyor... Acılarımızı azalmasına yardımcı olanlarında, dileyelim kendi acıları azalsın... Sevgi ve saygılarımla...

( Bu Şiiri Ben Yazmalıydım başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 15.10.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.