Soğuk bir kış gece yarısı olmuştu çoktan. Yanmakta olan sobanın arkasında uykuya dalarken; telefonu çaldı adamın ısrarla. Zar zor uzandı telefona ve açtı. Bir tanış ses " Ben neredeyim bilmiyorum. Allah aşkına gel götür beni buradan ! " dedi zorlukla. Çok sarhoştu. Adam uyku mahmurluğu içinde, yanında kimse varsa telefona vermesini istedi ve tanımadığı kişiden adresi aldı. Bir meyhane idi tarif ettiği yer. Eşortmanın üstüne pardüsesini giyip telaşla çıktı evden. Arayan kırk yıllık dostuydu. Koşarak kan ter içinde nefes nefese ulaştı verilen adrese.

                           Loş ve izbe bir meyhanede tek başınaydı. Sarıldı adam. " nerede kaldın ? " diye haykırdı ve ağlamaya başladı katılırcasına. Genç kızını gündüz Ruh ve Sinir Hastanesine yatırmışlardı , büyük bir travma geçiren kızına elektrik şoku uygulamışlar ve ama hala komadan çıkamadığını anlattı bir çırpıda adama.
Ve eski boksörlüğünün verdiği güçle vurduğu tek yumrukta masayı ortadan adeta biçti.
Ve " sen beni yaradan kızımı bana veren Allah' ım değilmisin. Sen kızımdan ne istedin. O daha çok genç, bir hesabın varsa bana sor. Bırak onun yakasını beni al. Göster Allah' lığını. Onu bize bağışla. Sana yakışanı yap. Sana inanmamı sağla. Hadi ne duruyorsun ! " diye isyan içinde haykırdı. Çok uç bir istekti adeta hesap sorar gibiydi.
                         Bir kaç kişinin yardımı ile gelen taksiye bindirdiler. Çok müşkül halde evine çıkardı adam. Eşi perişandı. Zorlukla yatağına yatırdılar ve sızdı sarhoş baba.
                         Eşinden tüm bilgileri alıp kadını sakinleştirdi. Bayram zehir olmuştu ikisinede. Ve adam. "İddia ediyorum bana güven, göreceksin yarın kızınız salah içinde eve dönecektir. Çünkü az önce, eşinin Allah'a seslenişine şahit oldum. Allah kabul edecektir. " dedi.kadın sakinleşmişti ve oradan ayrıldı adam. Sabaha kadar uyku tutmadı.
                         Öğleye doğru çalan telefonda sevinç içinde kızının sağlık içiinde eve döndüğünü müjdeledi kadın.


                        Bu anı bire bir yaşanmış bir olaydır. İşte hangi şekil , şart ve tarzda edilirse edilsin samimi yürekten dileneni Allah kabul edecektir.
                       Şimdilerde o kız bir anne ve sağlıkla mutlu yaşamaktadır.

( Babanın Duası başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 15.10.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.