Toplu taşıma otobüsüne binmekte müşkülat çeken ihtiyar adama yardımcı olmak için elinden tutarak çekince "bismillahirrahmanirahim ! " diyerek bindi . Oturdu ve yardım edene " allah sizden razı olsun " diye minnetle teşekkür etti.
                                          Yardım eden delikanlı dikkatle bakınca ihtiyar adamı tanımıştı. O adam kendisinin aylardır muzdarip olduğu bel fıtığı rahatsızlığın da " sen nasıl delikanlısın. Sürünüyor ama ameliyattan kaçıyorsun. Utan ! " diyerek azarlayan ve bu sözleri onur meselesi yapıp bıçağın altına yatarak sağlığına kavuşmasına sebep olandı.
                                          İhtiyar adam o zamanlar ateist ve kuranın uydurma olduğunu iddia ettiğinden sevmezdi onu.
                                          Ameliyat olduğunda özel odada aile dışından ilk ziyaretine gelen kişiydi ve " ben teşvik ettim . sana birşey olsaydı vicdan azabı çekerdim " diyerek ağlamıştı.
                                          Bu olaydan birkaç sene sonra kalp krizi geçiren adamı elinde dua çiçeği ile ziyaret etmiş ve şifa dilemişti.
                                          Hiç haber alamadığı adamı ilk defa görüyordu. Ondaki manevi değişiklik bariz bir şekilde sözlerine ve yüzüne yansımıştı adeta.
                                         İhtiyar adama kendini tanıtınca hemen hatırladı ve ellerini avuçlarının arasına alarak ; buğulu gözlerle " seni hep aradım delikanlı. Hani beni ziyarette getirdiğin dua çiçeği ve sözlerinden o kadar etkilendim ki ; sonraları ezan çiçeğinide gördüm. Evet Allah vardı ve kuran vahy edilmiş kutsal kitaptır. Şükürler olsun , sayende inancım ve dünyam değişti. " dedi ve sarılarak hüngür hüngür ağlamaya başladı.
                                         Ne mutlu ki ihtiyar adam aslına rucu etmişti.
                                         Sonraki durakta delikanlı inerken , yaşlı adam arkasından seslendi : " allaha emanet ol evlat ! "
NOT : BU ANI BİRE BİR YAŞANMIŞTIR
( Aslına Dönmek. başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 15.10.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.