Sesi görmedim amma,fotoğrafından sevdim,
Gariban  bir duruşla  ,hüzünlü  bakışın var.
Sana kavuşmak için  ,çıkar  yolu  bilseydim
Uzun ince yollar da,  kıvrımlı yokuşun  var

Endamını    görmedim,  ne  kadar  ağırlığın?
Benimle bağdaşır mı, kültürün  uygarlığın.?
Ya ş a m ı m a   uyar mı,  eğitimin  varlığın
Fotoğraf ta  ki  yüzde, içini   döküşün   var.

Güldüğünü görmedim,aşkı kutsal sayar mı?
Sevdiğine  bağlı  mı, baş  köşeye  koyar  mı?
Yeteneklerin  nasıl,başka zevklerin var mı?
giyinişinden   belli,  yaptığın   nakışın  var.

El   ele   verilince,  uzun   sürer mi   yaşam?
Dilerim ki  demezsin,  başkalarına   paşam!.
Aşkı kazanmak için, olur  musun  savaşan?
Gözlerinden okurum, kaşına ok takışın var.

Sohbetin   sırasında,  ölçüyü  kollar  mısın?
Münasip olanlara  , armağan  yollar mısın?
Hayat müşterek deyip, ortaklığa var mısın?
Resim de Çiçek  gibi, boynunu büküşün var...................1680...............07/07/2009...............................................................
--------------------------------------------Çorak toprakların goncalar açarken adlı kitabımdan..s.22-----------------------------------

Sayın şair şaire ve yazar arkadaşlarım
               Bizler !Türkiye'nin  geleceği  ve  uzun  süre de  yaşamasından sorumlu  Türk  soyunun. Korumak, kalkındırmak,
ünlü ve şanlı yaşatmak boynumuzun borcudur.Biz yani bugün yaşayan kuşak söz vermedik  ama mirasını devraldığımız şehitlere söz verdik...Bu cumhuriyeti onlar kurdular biz yaşatmaya mecburuz.. Kuruluşa önder olan Ulu Önder Atatürk' sizlere emanet etti...Yarında O muhteşem insanın ebediyete intikal ettiğinin gündür,Yas tutmıyacağız ama unutmıyacağız da.Böyle bir ihmaliği de asla fırsat vermeyeceğiz..Kalbi kalemine bağlı olan vatan(  Söylemeye lüzüm yok )   şairtleri
bazılar hazırlık içindeler. ve bayrağıyla övünen her ulus yurttaşının bu günlere değer vermesi gerekir .Lütfen vatandaşlık yükünün altındasınız ve bunu da kaleminizle değerlendiriniz..Konu yas yutmuyoruz Ata'm olsun İizininiz olursa.Derin saygılarmla.Sağlık ve başarılar size aittir.
















( F O T O Ğ R A F A İ L A N I A Ş K. başlıklı yazı Özçiçek tarafından 8.11.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.