Bir günlük gazetenin magazin ekinde başlık aynen bu ''Melekler Podyumda'' Böyle bir başlık atmanın ne amacı olabilir, diye de düşünmeden edemiyor insan. Haşa, meleklerin podyuma çıktıkları filan yok. Podyuma çıkan iç çamaşırı reklamı yapan manken kızlar...


Bahsedilen olay, Çin'in Şanghay Şehrinde ki bir defilede çıtı pıtı kızlarımızın o yılın mayo defilesinin tanıtımı. Şanghay'ı Melekler Şehri olarak nitelendiriyorlar arkadaşlar... Bunlar gerçekten inanan insanları incitecek nitelikte gazete magazin haberleri... Başka bir başlıkta atılabilirdi bu magazin haberinde... Mayo tanıtımı yapan mankenleri nasıl melekler ile özdeşleştirebiliyor bu magazinciler onu da anlamış değilim hakeza...


Bu başlığı atan cahillere biraz melekler ile naçizane bilgi vermek lazım. Melekler nurdan varlıklardır, meleklerde öyle sizin zannettiğiniz gibi dişilik ve erkeklik yoktur. Yemeyen, içmeyen, evlenmeyen, doğurmayan, normal gözle görülmeyen, Allah'ın emirlerine koşulsuz itaat eden varlıklardır... Mankenleri melek/melekler olarak nitelendirmek hiç yapılmaması gereken bir iştir...


Melekler şerefli varlıklardır, bildirildiğine göre Allah Teala melekleri Adem a.s'dan önce yaratmıştır. İslam'dan önceki cahiliye döneminde ki insanlar meleklerin dişi varlıklar olduklarına inanıyorlardı, hatta onlara haşa ''Allah'ın kızları'' diye de yakıştırmalarda da bulunuyorlardı... Bu asılsız yakıştırmalar Allah'ın şu ayeti ile kesinkes ret edilmiştir. "Onlar Rahman'ın kulları olan melekleri dişi sayıyorlar. Yoksa nasıl yaratıldıklarını mı gördüler (!) Başka bir ayette "Ahirete inanmayanlar, meleklere dişilerin adlarını takıyorlar." (Necm Suresi, 53/27)Yine değişik bir ayette "Putperestlere de ki: Kızlar Rabbinin de erkekler onların mı? Yoksa biz melekleri onların gözü önünde kız olarak mı yarattık?" (Saffat Suresi, 37/149,150)


Hani bilinen bir deyim vardır ''Müslüman mahallesinde salyangoz satmak.'' Özetle bunların yaptıkları, yapmaya çalıştıkları budur. Bir de uyduruktan kanatlar takmışlar melek diye nitelendirilen kızlara, uçabilirler mi o kanatlar ile? Kafa olarak uçmuşlar da zaten, kanatlanıp uçmalarına imkan yok, uçmuş kafalarının ahirette nasıl karşılanacağını da Allah bilir tabi ki... 

( Melekler Podyumda başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 22.11.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.