Bekliyorum seni beklemiyor gibi bekliyorum sabrımı eyyüp eyledim hasretimi Yakup,İbrahim eyledim bedenimi  dilimi süküt yoldaş eyledim gölgemi gelmesende olur ama gelsen yatağından taşar gönül pınarlarım hem öyle taşarki can bulur sana susayan güller.

EY  İSA !

EYYÜB'ÜN  SABRINDAN  BAHSEDİYORSUN  AMA  BU  GÜZELİM  ŞİİRİ  ŞİİR FORMATINDA  SUNACAK  KADAR  BİLE  SABRIN  YOK.

OYSA  ŞU  ŞEKİLDE  YAYINLASAN  DAHA  BİR ŞİİR  OLMAZ  MI? (  AZCIK  DA  İMLAYA  DİKKAT  EDEREK  TABİİ  Kİ  )


Bekliyorum seni
Beklemiyor gibi bekliyorum
Sabrımı Eyyüb eyledim,
Hasretimi Yakup,
İbrahim eyledim bedenimi.
Dilimi süküt...
Yoldaş eyledim gölgemi.
Gelmesen de olur
Ama gelsen yatağından taşar gönül pınarlarım.
Hem öyle taşar ki,
Can bulur sana susayan güller.


NE  DERSİN  BÖYLE  DAHA  ŞİİRE  BENZEMEDİ  Mİ? 
( Bekleyiş başlıklı yazı İsa Timur tarafından 22.11.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.