''ABD'nin Kuzey Carolina eyaletinde, dünyanın düz olduğunu savunan bir grup insan ilk kez toplandı. "Uluslararası Düz Dünya Konferansı" adı verilen toplantıda çok sayıda kişi, "Ufuk çizgisine bakın, dümdüz", "Bu şeytanın en büyük yalanı" gibi sözlerle dünyanın düz olduğunu umarsızca savundu. Konferansa yaklaşık 400 kişi katıldı.''



Allah akıl fikir versin bu insanlara. Hayretler içinde kaldım. Bir de bu insanların Dünya'nın en gelişmiş ülkesi diye düşünülen bir ülkeden, ABD'den çıkmış olması hayretlerimize tavan yaptırır en alasından. Tam bu yazıyı yazarken de Nilüfer'in ''Dünya dönüyor sen ne dersen de.'' şarkısı denk gelmesin mi? Şşşt hey ne dönmesi dünya düz be, diye şimdi bir takılayım mı Nilüfer Ablamıza? Bak sen şu işe Nilüfer bile bilmiyormuş Dünyanın düz olduğunu, şaka şakkaaaa tabi ki...


Bir de gerçek olduğunu düşünsenize... Okullardaki milyonlarca atlas milyonlarca yapılmış yuvarlak dünya maketi hooop cumburlop çöpe... Yok, yok bunlar mahsus yapıyorlar bu işleri... Adamların Youtube'da kırk binin üzerinde de takipçileri varmış... O kadar da salak var yani Amerika'da...


Aklıma şu da gelmiyor değil, alkolü ya da uyuşturucuyu damardan basıp, böyle saçma bir iddia ortaya atalım, sonra da milletin feleği şaşsın dursun, gece uykuları kaçsın. Bunların başkanı arkadaşta Mark Sargent denen birader konuşmasında, "'Düz Dünya' teorisinin bilim adamları tarafından ele alınması gereken bir teori" olduğunun altını çizmiş... Eskiden bir ''Üç Dünya Teorisi'' vardı benim bildiğim.


Böyle bir sav ile kamuoyunu meşgul etmenin ne alemi var, çözemedim bir türlü? Teori ya da bir sav ileri sürüyorsanız onun bir de ispatı gerekir. Hayır şöyle bir şey geliyor aklıma, bunların kesin ticari bir şirketleri var, bir araya geldikleri zaman toplantılarda o ürettikleri şeyleri, tişört, yiyecek, tavuk döner ayran, cüzdan ya da her neyse gelenlere pazarlayıp para kazanıyorlar... Aklıma gelen bu...


Yarın bir başkası çıkıp da ''Dünya ne yuvarlaktır ne de düzdür, Dünya küp şeklindedir.'' derse hiç şaşırmayın. Ya da dünya ikizkenar üçgen şeklindedir de diyebilir. Salak mı arıyorsun Dünya'da... Adamlarda ki teoriye sahip çıkma güdüsüne bak ''Bilim Adamları tarafından ele alınıp incelenmesini istiyorlar.'' Müjdemi isteriiiim bir sonra ki konferansın yerini ve tarihini de belirlemişler... ''Bir sonraki "Uluslararası Düz Dünya Konferansı",nın 15-16 Kasım 2018'de Denver'da yapılacağı açıklanırken, konferansa 1.500 tane salağ.... pardon, katılımcının gelmesinin beklendiği açıklandı.'' Bilemiyorum ki uçağa atlayıp bende mi gitsem, o konferansa, sonra da hanım beni boşasın... 

( Dünya Düzdür Salakları Üz Dur başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 26.11.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.