Her ülkenin, hemen hemen her şehrin bir güzel meydanı vardır. İstanbul'da Taksim Meydanı, Ankara'da Kızılay Meydanı, İzmir'de Konak Meydanı... Bir de Siyaset Meydanı vardı eskiden değil mi? Lakin o bir televizyon programı idi... Çin'de Tiyananmen Meydanı var, Rusya'da Kızıl Meydan var, var da var... Bir de herkesin ağzına sakız olan Hodri Meydan var...


Nasıl güzel bir meydan ise herkes birbirini Hodri Meydana davet ediyor. Bu Hodri Meydan nemenem bir şeydir? Biri çıkıyor ''Ey arkadaşım gel bakalım söylediklerini ispat et Hodri Meydan diyorum sana.'' bir başkası çıkıyor ''Eğer ki söylediklerinin arkanda isen sana Hodri Meydan çekiyorum.'' Adamlar spor karşılaşmasına çıkacaklar ''Hadi bakalım kim kimi yenerse sizi perişan edeceğiz, üç atacağız, beş atacağız, Hodri Meydan.''


Ya arkadaşım bu Hodri Meydan'dan başka meydan yok mu yahu? Herkes orada birbirine randevu veriyor... Anladık, anladık bütün işleri çözmek için bu Hodri Meydan'da buluşuyorsunuz da buluşmaya, ben arıyorum bakıyorum her gittiğim yerde herkeslere soruyorum da bu Hodri Meydanı kimselerde bilmiyor, bilemiyor trene bakar gibi bakıyorlar bana...


Sonra bu Hodri Meydan denen yerde gösteri mösteri yapılmıyor mu hiç? Basında da hiç rastlamıyorum. ''Hodri Meydan'da şöyle şöyle olaylar oldu.'' diye... Bir de dikkatimi çeken şey bu Hodri Meydan'da hep böyle devletin, ülkenin ileri gelen adamlarının mı buluşması oluyor? Bir türlü çözemedim bu işi ben. Taksim Meydanı'na ne kadar yakın bu Hodri Meydan bir bilsek...


Çok da önemli bir meydan bu Hodri Meydan anladığım kadar. Hemen hemen her ülkenin her şehrinde var. Bu Hodri Meydana kalkan dolmuş ve otobüsler nereden ve saat kaçta kalkıyor? Lütfen yetkililere sesleniyorum, bunu bize bildirsinler... Farzı muhal, gittik bu Hodri Meydana, sıkışırız büyük ya da küçük abdeste, hem erkeklere hem de bayanlara burada tuvalet var mı? Hodri Meydan'da tuvalet bulamazsak altımıza yaparız billahi... Ondan sonra eve gidene kadar dolmuşta otobüste kok dur millete...


Meydan filan değil mi bu? Yapma ya tüh! Ne yani ben bu kadar yazıyı boşuna mı yazdım yahu! Kim kandırdı beni Hodri Meydan Taksim Meydanının yanında diye, onu bir yakalarsan çok kötü yapacağım ha, elime geçmesin o zibidi... Çık ortaya erkeksen lan zibidi Hodri Meydan sana... 

( Hodri Meydan Taksim Meydanına Ne Kadar Yakın başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 2.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.