Sadece biz değil, bir çok az gelişmiş ve gelişmekte olan ülkeler ekonomik kriz ile boğuşuyor. Biz de Türkiye olarak enflasyon ile devalüasyon ile yıllardır iç içe yaşıyoruz. 2001 Yılında ki kitap atma krizinden sonra, bir takım iyileşmeler olsa da, dar gelirliler, asgari ücret ile geçinenler, orta direk dediğimiz memur ve esnaf kesiminin yine de pek rahata erdiği söylenemez...



Eski zamanlarda vatandaşım, dolar, çeyrek altın, euro ne bulursa biriktirirdi, yastık altına atardı, şimdilerde ise milletin alım gücü ve gelir düzeyi düştüğü için, yastık altını pek de kullanan yok, yok da tabi bu duruma da kıllananlar var... Kim onlar, hepimizin baş belası arsız ve de hırsız vatandaşlar. Girdikleri evlerde bir şey bulamayınca isyan ediyorlar adamlar. ''Eskiden böyle miydi, orta direklerin evine bile girsek üç beş bilezik ya da çeyrek yarım altın, para pul ne bulursak alırdık. Şimdilerde orta direk evlerinde sadece tabak çanak var.'' onlar bizde de var, diyerek isyanlarını belirtiyorlar...



Rezidans türü evlerde yaşayanlar tabi biraz daha şanslı, çünkü o evlerin zaten yirmi dört saat bekleyenleri ve güvenlik görevlileri var. Öyle ha deyince çat kapı giremezsiniz oralara... Büyük hırsızlar eskiden banka soyarlar idi, şimdi o da zor her bankada iki üç tane hem de silahlı güvenlik görevlisi var.



Alın teri ile çalışmak varken, hırsızlık yaparak insanların malını, mülkünü ve emeğini çalmak tabi ki hiç hoş ve güzel bir şey değil. Çekirge bir sıçrar, iki sıçrar, eninde sonunda da yakayı, paçayı ele verecektir. Bankalarda sadece para değil her türlü maddiyatı da saklamak artık mümkündür. Bu nedenle, hırsız vatandaşlar, size sesleniyorum, yol yakınken gelin bu işten hemen vazgeçin...



Yok kardeşim, yok artık kimse de dolar euro ya da bilezik milezik, girip de adamların halılarını, evlerini boşuna kirletmeyin. Anlıyorum isyan ediyorsunuz belki ama, çoğunluğu orta direk olan halkımız sizden daha çok isyanlarda bilesiniz... Asgari ücret ile dört kişilik ailesini geçindirmeye çalışıyor adam bir de nereden ziynet alsında, dolar filan alsında yastık altına koysun, kaldı ki adamın ev de başını koyacak yastığı bile yok... Bakın ekonomik krizin size bile faydası var hırsız vatandaşlar, ev de bir şey bulamayınca hırsızlık da yapamazsınız, hırsızlık yapamayınca yakalanıp ceza evine de girmekten kurtulursunuz... 

( Ekonomik Krizden Dolayı Hırsızlar İsyanlarda başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 3.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.