Güzel yurdumuzda bugün itibarıyla kendini hissettirmeye başladı kış! Elbet dışımızı bir şekilde ısıtmaya çalışırız! Peki, ya içimizi?

Akla ilk gelen yemek içmek değil mi? O da lazım ancak burada vurgulamak istediğim ruhen ısınmaktır. Bunun için neler yaparız?

Müzik, resim, estetik gibi güzel sanatlara ilgimiz var mıdır? Kültürfizik yapıyor muyuz? Dil, şiir, edebiyat ve eğitim konularında neredeyiz?

İçimizi yani yüreğimizi ısıtabildiğimiz oranda aklen, fikren ve ruhen ısınmış oluruz. Güzel, yararlı ve bizi tutsak düşürmeyen her şeyi dinleyelim, okuyalım, yazalım ve paylaşalım; ne dersiniz?

Paylaşmak istemediğim zaman bunu dile getirecek kadar uygarım zira hatır için çiğ tavuk yemem; kimse kusura bakmasın!

İnsan ilişkilerinde karşılıklılık da esastır, değil mi? Duyarsız, sessiz ve tepkisiz kalmak çıkış yolu olamaz.

Kışı kışlaklarda huzur, güven ve esenlikle geçirmenizi dilerim. Emanetimiz yüce Yaradan’adır...

Saygıyla.
05.12.2017

Seçil Karagöz
(eğitimci, müzisyen, şair, yazar)

( Kış Mesajı! başlıklı yazı Eğitimci tarafından 5.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.