''SURİYE'nin kuzeyinde bulunan, terör örgütünde DEAŞ'tan temizlendikten sonra,bir başka terör örgütü YPG'nin girdiği Menbiç'te dün askeri meclise bağlı kadın militanların mezuniyet töreninde çekilen halayda ABD'li bir kadın askerin halayın başında yer alması dikkat çekti.'' BASINDAN 

Siz de görmüşsünüzdür halaybaşı Katrin Ablamızı teröristler ile sarmaş dolaş elinde mendil halay çekerken. Adının aslında ne olduğunu bilmiyorum orrr..ç..nun da attım kafadan Katrin dedim şıllığa... Daha nasıl bir hareket beklenir ki bu Sam Amcanın sabık çocuklarından. Tutup da bizimkiler ile Çayda Çıra ya da Atabarı oynayacak halleri yoktu... Atabarını biz oynarız Karadeniz'in hırçın dalgaları ile bu itler geberdikten sonra...


Katrin Ablamızın elinde mendil dilinde Kandil, ama o bildiğiniz mübarek Kandil değil tabi ki terörist yuvası Kandil... Hiç çekmez mi halay kankaları ile... Hep söyleye geldik, yine de söylüyoruz. Emperyalistler bu işe karıştığı müddetçe ağıtlar hep Türkçe, Kürtçe, Arapça olacak zafer çığlıkları ise İngilizce, İbranice olacaktır...


Ne olursa olsun, nasıl değişirse değişsin adları bu terör örgütlerinin, mızrak çuvala sığmıyor, güneş de balçık ile sıvanmıyor. Daha önce terör örgütlerine verdiği desteği gizlemeye çalışan Sam Amca artık iyice gemi azıya aldı, bunu açıktan ve aleni olarak yapıyor. Orta Doğu'ya kin tohumları ekmeye devam edecek gibi görünüyor, hatta görünüyor lafı bile fazla ''Görünen köy kılavuz da istemiyor.'' Niye bunu yapıyor? Çok basit bir neden ile Sam Amcanın silah şirketleri kâr etmek zorunda, insanlar ölmüş ya da sakat kalmış onlar için hiç bir kıymeti yok...


İnsanlığın ve bütün Müslümanların en büyük düşmanı Sam Amca kendini de hiç kimselere hesap vermek zorunda hissetmiyor... En büyük hesap günü gelene kadar ''Dediğim dedik çaldığım düdük'' demeye getiriyor lafı da sanki çanlar da onun için çalmaya başladı gibi...


Katrin Abla ya da adın her neyse sen bilmezsin bizim oyunları her ne kadar biz sizin Alicengiz oyunlarınızdan haberdar isek de... Bizim oyunlarımız Alicengiz Oyunlarına pek benzemez. Biz ele ele tutuştuk mu halayda, kenetleniriz kadını ile erkeği ile... Sana da gösteririz bir gün gerçek halay nasıl çekilir... Tarihte bunun örnekleri çoktur. Senin gibi iki yüz yıllık bir geçmişimiz de yok bizim... Ta Nuh Tufanına kadar ve daha öncesine kadar da gider... Bir tek senin ile pek olmamış bu halay Katrin Abla, aralara sizden bir kaç orr... ço...ğu daha girseydi iyi olurdu kanımca... 

( Halaybaşı Katrin Ablamız Mendili İyi Sallıyor başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 8.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.