AŞKLA YAŞAMAK

 

     “Evlilikte başarı yalnız aranan kişiyi bulmakta değil, aranan kişi olmaya da bağlıdır.”

                                                                      Foster WOOD

 

     Sevgi her mevsimde ulaşabileceğimiz bir meyve ve umut ağacımızın kökleri de bizim ellerimizde. Kanaviçe gibi işlenen kelimeler harf harf ruha dokunur ve AŞK dünyaya gelir. Allah aşkı, peygamber aşkı, beşerî aşk, evlât aşkı, aile aşkı, anne baba aşkı, iş aşkı, kitap okuma aşkı, doğa aşkı, yaşam aşkı, şiir aşkı, türkü aşkı,… diye çoğalır da çoğalır örnekler.

     Aşkla yaşanır her şey, paylaşmakla artar değerler. Güzel sesimizi, sevgimizi, evimizi, yüreğimizi, yeteneklerimizi, anılarımızı, muhabbetimizi paylaşınca sımsıcak bir şairane ortam yaratılır. İşini aşkla yapma, hayata aşkla tutunma, eşini aşkla sevme, ailemize aşkla bağlanma, bir kitabı aşkla okuma, bir şehri aşkla gezme ve aşka dair her örnek aşkla yaşamaktan yana musmutlu göz kırpar.

     Aşkla yaşamak… Severek, içten, duayla, yürekle yapılan her iş ve doğru adım aşka bürünür. Utancından aşk kırmızısına bürünür güller, her bir gül dalı bülbülü çağırır yağmur sonrası. Aşkla yaşanır hayat ve aşka boyanır güller.

( Aşkla Yaşamak başlıklı yazı KONUK YAZAR tarafından 12.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.