Krizin eşiğinde olan ABD, Körfez Savaşı'nda harcadığı paraların peşine düştü. Kongre üyelerinden Dana Rohrabacher'ın cuma günü ziyaret için gittiği Bağdat'ta yaptığı bir açıklama, ABD başkanlarının yaptığından daha ilginçti. 


Huffington Post'un haberine göre, Kongre üyesi, ABD'nin işgal boyunca harcadığı paranın Irak tarafından geri ödenmesini önerdi. Söz konusu ziyarette altı kişilik kongre üyesi bulunuyordu. Cumhuriyetçi üye, Nuri El Maliki ile yaptığı görüşme esnasında 'Irak'ın istikrara kavuşması halinde Amerika'nın yapmış olduğu tüm harcamaları geri ödemesi konusunda' telkinde bulunduğunu kaydetti. Bu talep adeta savaş tazminatı niteliğinde.


ABD Büyükelçiliği'nde gazetecilere yaptığı açıklamada Rohrabacher, "Son sekiz yılda harcadığımız paraların geri ödenmesi konusunun dikkate alınacağını umduklarını" ifade etti. KAYNAK: iHLAS SON DAKİKA

Eğer ben Irak vatandaşı olsam bu durumda ne yapmama gerekir ağlayayım mı, güleyim mi? Sen gel ABD olarak benim ülkemi alt üst et, bir milyondan fazla insanımı öldür, bir o kadarını yerinden yurdundan et, çocukları yetim bırak, kadınları dul bırak, ondan sonrada savaş tazminatı iste milyarlarca lira...


Hatta daha da ileri giderek, tek tek kişilere faturada çıkarabilirler. Abdüsselama 10 mermi sıkmışız ama yedisi isabet etmiş, üçü boşa gitmiş, üç mermiyi borcunuzdan düşüyoruuuz dostum. Ayriyeten bu mermilere uygulanacak KDV oranlarınıda sizin güzel hatırınız için yüzde beş ten yüzde dörtbuçuğa çekiyoruuuz. Hıfzı ya beş kurşun sıkmışız, iki de el bombası atmışız adamın üstüne, ama biri patlamamış, napıyoruuuz, patlamayan el bombasını hesaba yazmıyoruuuz kesinlikle değil mi yanki kardeşlerim. Bizden başka insanları seven devlet var mı?


Bu kadar rezillik bu kadar saçmalık başka bir yerde olmaz herhalde. Gelişmişliğin kriteri nedir? Elli bin dolar milli gelire ulaşmak mı? Hiç Sanmıyorum? Sunay AKIN dostumuzun dediği gibi''Hissi senetlerimizin değeri hisse senetlerimizin değerini geçtiği zaman'' Biraz daha insan olmaya yaklaşıyoruz demektir. Sevgi ve Saygılarımla...

( Amerika Birleşik Devletlerinden Iraka İşgal Faturası başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 13.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.