İTRAİL'E BEDDUA - MÜSLÜMANLARA DUA

                Bediüzzaman hazretleri der ki : "Bir hasta doktora gider. Hastalığını anlatır. Doktor ona "sulfato" denen çok acı bir ilaç yazar. Bu ilaç, onun hastalığının şifasıdır. Hasta der ki: doktor; bana sulfato verme, bal ver! Doktor onun isteğini uygun bulmaz ve sulfato verir."
                Şimdi, bu hasta diyebilir mi ki doktor beni dinlemedi, bana cevap vermedi veya istediğimi vermedi?

                Biz kullar da Allah'a dua edip sürekli bir şeyler isteriz. Ama Cenab-ı Hak (cc) istediğimizi vermeyebilir veya farklı bir şey verir. Diyebilir miyiz ki, Allah duamızı kabul etmedi veya istediğimizi vermedi.
                İşte bunun gibi bizler; "ya Rabbi; Filistin’i koru, Arakan 'ı muhafaza eyle!" gibisinden dualar,  "kahrolsun İsrail!" vb. şekilde beddualar ediyoruz ve sonuç: kabul olmuyor gibi görünüyor.

                Kim bilir, belki de bu asırda biz Müslümanların "sulfatosu" İsrail'dir.

                Biz, elimizden geleni yapacağız yani dua edeceğiz ve de boş durmayıp çalışacağız. Duamızın aynı şekilde kabulü için durmayacağız. Hem dua edeceğiz hem çalışacağız inşallah.
 
                Allah çalışanı sever ve de çalışana dilediğini verir. Boş durmakla olmaz.

                Bizi duyan "Semi" ve gören "Basir" bir Rabbimiz var!
                Duaya da çalışmaya da devam inşallah...

                Saygılarımla...
                     
                                                                    Mustafa GÜL  (13.12.2017)

( İtraile Beddua-müslümanlara Dua başlıklı yazı Hamdi tarafından 13.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.