Öyle ya adı bankaysa, oraya bir şey yatırdığınız zaman bir miktar faiz de almanız lazım değil mi? Yoksa, durun durun bu öyle bildiğimiz bankalardan değil mi? Mevduat toplamıyor, mevduat toplamadığı için, faiz de vermiyor, ama adı banka işte Sperm Bankası hem de... Gidip buraya bir şekilde spermlerinizi bırakıyorsunuz, sonra sizin spermlerimiz uygun bir bayanın yumurtaları ile bir araya gelip ortaya çocuk çıkartıyorlar...


Sizi bilmem ama, bana ta geçmişten beri çok banal ve itici geliyor bu olay. Sonuçta içinde duygu olmayan, sevgi hiç olmayan bir olay sperm bankasından tanımadığınız birisinin spermini alıp da hamile kalmak ve o çocuğu dünyaya getirmek. Babası belli değil ki her ne kadar spermi aldıklar o tüpün üstüne donörün adı yazsa da yine de çok banal ve de bize ters... argoda da babası belli olmayan çocuklara ağır lakaplar takarlar burada tekrar etmeye gerek yok hepiniz bilirsiniz...


Duydunuz mu bir Keçi Sperm Bankası kurulmuş? ''Nesli azalmakta olan ve Ankara'nın marka değerleri arasında yer alan Ankara keçisi için Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi, TEKEBANK sperm bankası projesini hayata geçirdi. Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Öğretim Üyesi Ali Daşkın ve öğretim üyesi ekibi, Ankara keçisi için TEKEBANK sperm bankası projesini hayata geçirdi. Projeye Ankara Üniversitesi Araştırma Fonu ve TÜBİTAK 240 bin lira destek verdi. Proje kapsamında oluşturulan banka ile özelliklerine göre seçilmiş yeni keçiler üretilebilecek ve isterse çiftçiler keçilerinin kalitesini artırarak daha fazla tiftik elde edebilecek. Proje hakkında bilgi veren Prof. Dr. Daşkın, 'Bu projemiz Ankara keçisinin modern ve geliştirilmiş tekniklerle üretilmesi projesidir.'' demiştir...


Sperm Bankası, spermleri toplayıp soğutarak saklayan bir kurum. Koşulları uygun olan erkeklerden, spermler alınarak, dondurulup, çocuk sahibi olmak isteyen kadınlara veren merkezlere deniyor. Ülkemizde yasal, sosyal ve toplumsal nedenlerden dolayı sperm bankaları bulunmuyor. Bu olayın mantığı da, kadın mutlaka anneliği yaşamak istiyor ancak eşinin durumu uygun değil, kadın bir erkek ile birlikte olmadan çocuk sahibi olayım diyor. Bu tip merkezlerde buna hizmet ediyor...


TEKEBANK bir örnek, diğer nesli azalan hayvanlar içinde Sperm Bankası kurulup onlarında neslinin bir şekilde korunması sağlanabilir tabi ki... İnsanlar için kurulması ise bizim ülkemizde zor gibi görünüyor, en azından şimdilik... 
( Adı Banka'da Mevduat Toplamıyor Faiz Vermiyor başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 16.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.