Yıllardır Türk olmamızla, Müslüman olmamızla gurur duyduk.Üzerine binlerce makale, şiir ve methiyeler düzdük.Bunlar var olmamız için yeterlimiydi acaba?Hayal ile gerçeğin arasındaki farkı anlamak için müneccim olmaya gerek yok.
      Doksan beşli yıllarda iki tane konfeksiyon atölyesi vardı.Birisini müslüman Türk çalıştırıyor, diğeri ise bir Yahudi'nin şirketiydi.Bu şirketlerde çalışan arkadaşlar birbiriyle tartışırlardı.Yahudi'nin yirmi, Türkün kırk işcisi vardı.Yahudi sekiz saat Türk ise on saat çalışırdı.Yahudi'nin iş yerinin önünde yirmi araba, Türkün iş yerinde ise sadece kendi arabası vardı.Yahudi günlük beş yüz takım gömlek çıkarır Türk ise iki yüz elli gömlek çıkarırdı.Yahudinin yirmi kişiye verdiği para, Türkün kırk kişiye verdiği paradan daha fazlaydı. O zamanlar insanlar şunu söylerdi "Arkadaş her yerde bir Yahudi firması olması lazım"
        Yine bir asker arkadaşım anlatmıştı.Gemide çalışıyordum, ülkeye dönünce aylıklarımız dağıtıldı.Bana bir milyon (1 tl) yetmedi.Patron parayı bozdurmak için sekreteri gönderdi.Ben bunun önemli olmadığını söyleyince patron şöyle demişti.
-Kuzum! bu senin için değil benim için önemli.Bu parayı sana ödemesem bu gece uyku uyuyamam.
       Şimdi gelelim madalyanın tırtıllı yüzüne, günümüzde İsrail mallarını boykot etmek diye bir moda var.Bunları boykot ederseniz, bu işadamlarını bekleyen bir sürü ülke var.Hatta alt yapısını,binasını elektriğini bedava sağlayan ülkeler(Rusya-Bulgaristan- Romanya) daha niceleri.Canbaz sirkine girdiysen canbazlığı bileceksin agaaaaa!.Yoksa ipten düşersin.Bu lanet olası Kapitalizm böyle çalışıyor.Başka çaresi yok.
       Biraz tebessümle devam edelim. Adamın bir yetmiş yaşına gelmiş. Akranları ölmeye başlamış.Adamı telaşe sarmış.Kendince bir plan yapmış.Hanım demiş bundan sonra benim yemeği sahile getireceksin.Bundan sonra hayatım sahilde geçecek.Adam sahile inip çırılçıplak soyunmuş.Başlamış ıngaaaa ıngaaaaaa sesler çıkarmaya.Vakit tamam olunca ezrail gelmiş, bakmış sahilde bir çocuk var, oysa canınıalacağı yetmiş yaşında.Bu işde bir yanlışlık var ama hadi hayırlısı.İyice yaklaşınca başlamış gülmeye...
-Amca her şeyi güzel düşünmüşsün ama, o taşaklar ıngaaa taşağı değil!
        Velhasılı kelam bu ülkede işçiye zam vermemek için yılbaşlarını durağan geçiren patronlar, asgari ücreti belirlemek için altı kez toplantı yapan siyasetçiler ve dinin gerçek yüzünü anlatmak yerine insanlara üfürükçülüğü anlatan tarikat ve cemaatler olduğu sürece gelecekte İsrail Mescidi Aksa'yı değil kıçımızdaki donu da alacak.
       BENDEN SÖYLEMESİ.....

( Inga Taşağı başlıklı yazı çiftci baba tarafından 18.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.