Vakit gece yarısı Lelia Bir bilsen bu saatlerde şehir ne güzel ölüm kokar...
Bu şehrin pespaye bir lugat anlamı var Lelia bir de parantez içi aşklara şahitliği bu yüzden şivesi bozuk insanlara sorma artık beni ki ellerim tütün koktuğundan beri gördüğüm düş/üş/ler akordu bozuk caddelerin ve fahişelerin ninnisi...
Bu şehir aşkı arayan fahişeler gibi anonimdir Lelia ki en güzel aşk rüyasını onlar kurar kirli kollarda can çekişirken taklit orgazmlarla. Yıldızlar üşüşürken ayın şavkına gerçekler gizlenir Lelia betonarme masalların ardına. Her köşe başında yetim bir aşk yaşanır yada yalnız bir adamın ırzına geçilir bu yüzden şehrin gökkuşağındaki renkler biraz kirlidir. ...ben ağlamasam şehrin günahlarını kim temizler Lelia ve senin... ve fahişelerin...
Perdeleri örtülmüş pencere önlerinde dualar ölür bu şehirde ve saçak altlarında kesilmiş bilekleriyle dermansız yağmurlar ve bilyeden gözleri ucu delik çizmeleriyle kağıt toplayan çocuklar. ...ki her fahişe Lelia -yalancı şahitliğinle- şehrin suçlarını saklar kasığında...

İki ters bir düz caddelerinde siyah beyaz kadraj hüzünler toplamaktan, parmak izi silinmiş topraklara -alfabesi çalınmış aşklar için- mezar yeri kazmaktan, yüzüne bakmadığın şiirleri -ırzına geçilsin diye- bilboardlara asmaktan, kerrat cetveli ezberler gibi aşk üzerine cümle ezberleyenlere rastlamaktan ve malum meçhul arasında öznesiz adam olmaktan yoruldum

fakat kadınların göğüs ucundaki masumluk çalınmışken ve bebekler açken ve bebekler muhtaçken uyuyamıyorum ...tövbelerin kabul edilmesi için Lelia saçlarını güneşe boyamalı bu şehrin ve senin... ve fahişelerin...


Fahişe koynu gibi dudaklarında bin bir hikaye saklayan bu şehirle göbek bağımı kesmeli aslında, her istediğinde ağlayabilen aşıklara ve tek atımlık kurşunla gülünç intiharlar yaşayanlara aldanmadan sonra toplayıp bu şehri tutarak şakaklarından yağmaya müsait bir mevsime teslim etmeli, hiçbir gölge sakla/ya/mazken beni kül tablasının kenarına yarım yamalak bir sevişme daha eklemeli. ...kuşlar sevişmiyor artık bu şehirde ne farkeder ki... / Yeteri kadar kirlendim... artık sana layığım Lelia !.../ Şair:RAZİ SARAC Seslendiren:YalnızEfe:AYTAÇ
2013



( Lelia başlıklı yazı ŞairDüşler tarafından 18.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.