Değişsin artık derim yıkmak için niyetin

Yeri cehennem olsun tek çakılı satanın

Ölürüz hep yıllardır bitmez mi hiç diyetin?

Kemikleri sızlıyor kalpte Şehit atanın.

 

Her karış toprağımız sulandı genç kanıyla

Çocuk kadın ihtiyar sıra bekler canıyla

Bura elden gitmeden bir görsen o yanıyla

Telafisi olmaz ki yapılan tek hatanın.

 

Eşeler tavuk gibi pislik dolar dittikçe

İnsanın kudurmuşu güler kavga ettikçe

Salya akıtır durur bizler fert fert bittikçe

Yarını düşman olur gafletiyle yatanın.

 

Hedefine koşarken adres sormaz ki kurşun

Uçarken üstümüzde hakkı vardır her kuşun

Hele ciddi bir düşün kime fayda vuruşun?

Gizli mabet misali hesapları çatanın.

 

Çanakkale Filistin ruhta derin yaramdır

Alnımıza sürülen benim mahşer karamdır

Dilenen kör hafızın tüm hakları haramdır

Gökten indirilirse Bayrağı bu Vatanın.

 

19.12.2017

Ahmet Çelik


NOT: Yıllar önce ismini hatırlamadığım bir gazi yakınından dinlediğim ama belgesiz olduğundan üzerinde durmadığm, fakat televizyonda bir tarihçi Prof. un anlatıyla pekişen olayı sizlerle de paylaşmak istedim. BAŞINDA ALMAN KOMUTANIN OLDUĞU OSMANLI ASKERLERİ FİLİSTİNDE İNGİLİZ KOMUTANA TESLİM EDİLİR. O DA KUYULARDA BANYO YAPIP TEMİZLENMELERİNİ İSTER. LAKİN TAMAMI KÖR OLUR. YANİ KASITLI KÖR EDİLİR. RAKAM BİNLERLERCEDİR. İŞTE ANLATTIĞIM BU OLAYI PROF. ŞAMDA CAMİ AVLUSUNDA SOHBET ETTİĞİ, AMA HAFIZ TARAFINDAN ANLATILIR. UZUN UĞRAŞLAR VE YAZIŞMALARLA DOĞRULUĞU ANLAŞILDIKTAN SONRA TELEVİZYONDA PAYLAŞIR. 

( Vatan başlıklı yazı AhmetÇELİK tarafından 20.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.