Bir televizyon dizisi, birçoğunuz seyrediyorsunuz tabi ki, tahminim sevilende bir dizi. Üstü başı pijamalı bir sürü adam, köyün kadınlarına saldırıyorlar, kadınların elinde de domates, karpuz ne ararsan var, adamlara alabildiğine fırlatıyorlar...

 

Zaman zaman yabancı dizilerde görürdük böyle şeyleri ve çok gıcığımıza giderdi, şimdi aynı şeyleri bizim dizilerimizde filmlerimizde de görüyoruz. Kanımca çok iğrenç ve aşağılık bir durum. İnsanlara fırlatılan şey taş, tuğla kiremit değil arkadaşlar dikkat buyurun domates, karpuz, salatalık. Eğer ekmek nimet ise onu atmıyorsan, onlarda nimet en alasından onları da atmamalısın...


Düşüncelerime katılırsınız ya da katılmazsınız, ama o atılanların nimet olduğunu da hepiniz kabul edersiniz değil mi? İnsanlar her ne amaç ile olursa olsun nimetleri asla hakir ve hor görmemelidirler ki şimdi ki zamanlarda Afrika Kıt’asında bir çok ülke açlık ve fakirlik ile boğuşuyor. En azından o bir deri bir kemik açlık ile yardım bekleyen, ölümü bekleyen o insanlardan utanmalıyız...

Bu senaryoları yazan arkadaşların bu gibi şeylere biraz daha dikkat etmeleri gerekir diye düşünüyorum. Eğer ki toplumumuzun büyük çoğunluğunun Müslüman olduğunu düşünüyorsak; ki kimse bunun aksini iddia etmiyor, o zaman insanları rencide etmemeye de azami özen göstermemiz lazım. Öyle seyrederken aklıma takıldı naçizane. Sevgi ve saygılar.. 

( Bir Televizyon Dizisinin Düşündürdükleri başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 20.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.