Sevgiliye mektuplar Vol 2

 

Bu kocaman kirli dünyanın tertemiz kalmış en nadide çiçeği biricik sevgilim…

Bu sabah da günaydın demedin. Nasılda alışmışım her yeni güne senin güzel günaydınlarınla başlamaya. Artık alışmak zorundayım galiba,  günümü aydınlatan o günaydınlarından mahrum kalmaya…

Yaralarım hala kanıyor ve ben enfeksiyon kapmasın diye tüm gözyaşlarımı içime akıtıyorum. Yüzümde sahte bir tebessüm,  gülümsüyorum.

Güçlü olmak,  güçlü kalmak zorundayım ve beni ayakta tutan hala gözümün önünden gitmeyen, hiç gitmeyecek olan tüm güzelliği ile gülen gözlerin.

        Biliyorum şimdiye kadar valizimi toplayıp gitmem gerekirdi. Gidemiyorum ki sana nasıl geldiğimi bilmediğim gibi senden nasıl gidilir onu da bilmiyorum, sahi gidilebilir mi senden.

Sanmıyorum bildiğim tüm yollar sana çıkıyor. Aslında sana derken yanlış anlama içimde yaşayan sana.

        Farkındayım sen bana imkânsızsın ama zaten aşk hep imkânsızı seçmiyor mu imtihanımız hep imkânsızla olmuyor mu?

        Biliyorum bu satırları da okumayacaksın, sana ulaşmayacak yazdıklarım ama için de bir yerler de sende hissediyorsun zaten bütün bu yazdıklarımı inanmak zor olsa da bu böyle.

        Biliyormusun seninle ilgili her şeyi bildiğimi sanıyordum oysa bu gün senli hayaller eşiliğinde müzik dinlerken fark ettim biz seninle hiç müzik dinlemedik, hangi şarkıları sevdiğini bilmiyorum. İşte o an içimden eşek dedim kendi kendime. Eşek neden bunu bilmiyorsun hani her şeyini ezbere biliyordun meğerse ne kadar cahil kalmışım. Bakışların öyle almış ki beni benden sensiz eksik kaldığımı şimdi daha iyi anlıyorum.

        Bu gün de bitecek, öylece anlamsız boş bir şekilde yaşanacak . Sandığın gibi unutulup gitmeyeceksin ve yokluğuna alışamayacağım. Hayat elim de kalan tek güzellik olan yazma yeteneğime de alana kadar yazacağım. Sen okusan da okumasan da, sonra bir gün yazmayacağım ama bu seni unuttuğum anlamına gelmeyecek yanılıyorsun.

        Yazmadığım gün ölmüş olacağım şimdi de bir ölüden farksız olmasam da o gün gerçekten ölmüş olacağım…

( Sevgiliye Mektuplar Vol 2 başlıklı yazı Kırık Mısral tarafından 24.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.