Hiç hükmündeki şiirlerin benlikten kurtulan birer âlim olduklarını anlayamayan beyinler edebî talebelik yapamazlar. (2017)


 

Tebessüm et ki koca kâ’inât tefekkürüne alkış tutsun. Bu şâhitlik tüm öfkeleri kurutsun. (2017)


 

Akıl ve yürek arasına kurulan mahyalarda İslâmî  prensibler yazılı ise hayat güneşi bulutlarla engellenemez. (2017)


 

Sûretimiz iyi görünse de sîretimiz tuz buz. Tohumun cevheri çürümüş biz hâlâ fidan bekliyoruz. (2017)


 

Akılda tutulan her şey anlamaya değecek kadar değerli değildir. (2017)


 

Niyet kirpiklerin gizlediği gözbebeğidir. (2017)


 

İki bedende tek yürek olabilmek için cânı hor görmeyen cânân gerekir. (2017)    

  

 

Gündelik telâşlar yüzünden Âhiretsel aşlar pişmedi. Oysa saat vaktin dâr olduğunu sıkça söyledi. (2017)


 

Edepsiz birine değer vermek zulme davetiye çıkarmaktır. (2017)


 

Cesâret hürriyet evinin anahtarıdır.  (2017)


 

 

Dursun Tiftik

 

( Yansımalar-38 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 26.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.