Ey sevgili...
Seni görmeyi arzulayan gözlerim saatlerin sayaçlarına takıldı. Dile kolay 24 günü devirdim senin hasretinle yanarak. Sabır taşına taş çıkartacak bir şekilde sabrediyorum. Seni beklemennin acısını buluşacağımız günün heyecanı ile yatıştırıyorum. Öyle basit ve kolay bir şey değilmiş aşık olmak. İçim yanıyor terliyorum durduk yere, dışarısı kış üşüyorum bi yandan da. Ama olsun, böyle de güzel yaşamak. Her geçen gün, her geçen saat sana olan hasretim katlanıyor. Daha fazla özlemi kaldıramayacağım, kalbim duracak, delireceğim sanyorum, dayanıyor yüreğim. Hasretim katlandıkça sana olan sevgim de büyüyor içimde. Daha çok  seviyorum seni, sevdikçe daha çok özlüyorum.
Sabahları umutla kalkıyorum. Akşam olup güneş batınca bende kabuğuma çekiliyorum. Canım yanıyor, sol yanımda tarifsiz bir acı başlıyor. Ama üzülme hemen öyle, tatlı bir acı bu. Canım yandıkça umutlarım da büyüyor, sevgim artıyor.

25.Gün...
Bir gün daha devrildi hasret yorganının altına. Sonbaharın kapısı kapandı. Sanki mevsimler gelip geçti seni beklerken. Garip, bulutlar artık ağlamıyor, yaşları tükendi sanki onlarında. Yada tutuyorlar kendilerini benim gibi. Biliyorum, yakında bulutlardan kar damlayacak gözlerime, yinede sözüm var, ağlamayacağım...
Beraber oturduğumuz parktan geçiyorum her gün. Hani hiç aklımdan çıkmıyorsun ama senin geçtiğin bir yere gelince daha bir yoğun düşünüyorum seni, daha çok özlüyorum. Oturduğumuz salıncağa bakıyorum çocuk gibi. Gözlerim önünde canlanıyor hayalin. Kendi kendime iç geçiriyorum ''Çok güzelsin be sevdiğim.''. Sonra hayalin ile beraber yürüyorum uzun süre. Beni işe bırakıyorsun. Sarılıyorum hayaline, doluyor gözlerim... Öyle işte sevdiğim. Karışıyorum sonra insanların arasına bende. Biraz gülümsüyorum hafiften, yapmacık falan ama olsun. Çünkü sormasınlar artık iyi misin diye. İyiyim ben. Hemde çok iyiyim. Sadece Güneş'imi özledim...
Despair'e İthafen
İsm-i Mechul
( Özledim-1 başlıklı yazı ism-i mechul tarafından 28.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.