Bugün ’’Anne’’ olun, 
Mesela Şehit Annesi Gibi. Onlar gibi düşünün bugün.
Hergün Doğan Güneşin Yüreğini Kavurduğunu, Her Bayram Evladının Toprağı Başında Nefesinin Daraldığını Ve Her Yağmur Yağdığında Evladının Kokusunu Yüreğinin En Ücra Noktasına Çekercesine Nefes Alıp ve Çocuğmun Kokusu Bedenimden Yüreğimden Gitmesin Diye Nefes Vermekte Zorlanan ANNE Olun...
Bugün Sevgili Olun, 
Mesela Şehit Sevgilisi Gibi. Onlar gibi düşünün bugün
Bu Hayatta Babasından Sonraki Aşık Olduğu Delikanlı İçin Gün Sayan En Mutlu Günü İçin Hazırlık Yapan ve Hiçbir Eksiklik Kalmasın O Güne Dair Endişesiyle,Hazırlıkları Tekrar Gözden Geçiren Her Defasında,ve Her Başını Yastığa Koyduğunda Düğünü için Hayaller Kuran ve Bir Telefon Çaldığında Tüm Enerjisiyle ve Yüreğindeki Heyecan İle Asker Sevgilisine Hayallerini Umutlarını Anlatan Biri Olun Sanki Anlatırken Yaşarmışçasına...
Bugün Eş Olun, 
Mesela Şehit Eşi Gibi Onlar gibi düşünün bugün... 
Annelerimizin Bizlere Okuduğu Hikaye Kitapları Gibi Sonu Hep Mutlu Bitmeyen, Sabah Kalktığında Bir Gül Veremeyecek, Bayram Sabahları Kahvaltı Yapmak İçin Pencerelerden Onun Gelmesini Bekleyemeyecek ve Bu Hayatta Güvenebileceği Bir Çınarının Olmadığı,Haykırışlarının Kimselerce duyulmadığı,Hani Bizler Çok Çabuk Alışıyoruz Ya Ama Onun Hiç Bir Zaman Yokluğuna Alışamadığı Bir Eş Düşünün...
Bugün Evlat Olun,
Mesela Şehit Evladı Gibi Onlar gibi düşünün bugün... 
Herkesi Yenecek Kadar Kuvvetli Olduğunu Düşündüğü Babasının Bir Al bayrak Üzerindeki Tabutta Geldiğini ve Her Bayram Mezarına Gittiğinde Gururla ’’Ben Geldim Babam Bugün Bayram Arkadaşlarım Bayram Namazından Sonra Babalarının Elini Öperken Ben Sana Koştum Senin Öldüğün Gün Kravatlı Abiler Bana Söz Vermişlerdi Baban Şehit Oldu Bu Vatan İçin, Ama Sen Bizim Evladımızsın Bu Milletin Evladısın Dediklerinde, Yüreğimdeki Acı Biraz da Olsa Hafiflemişti. Ama Neden Bayramlarda o Abiler Yok Baba. Neden Senin Yokluğunda Elimi Tutan, Bana da Harçlık Veren Biri Yok Diye Mezarının Başında Ağlayan ŞEHİT Evlatları Gibi...
Bugün Baba Olun,
Mesela Şehit Babası Gibi Onlar gibi düşünün bugün... 
Evladını Gözünden Sakındığı, Onunla Ağlayıp Onunla Güldüğü ve Her Zaman Evladıyla Gurur Duyduğu, Her Gözlerinin İçine Baktığında, Dönüp Bıkmadan Usanmadan Birdaha Bakmak İsteyen ve Her Elini Yaradana Açtığında Önce Evladı İçin Dua Eden Bir Babayı Düşünün...
Ve Öldüğünüzü Düşünün Bugün. Henüz 20. Yaşınız Size Yeni ’’Merhaba’’ Demişken...! ! !
Servet Kaan GÜLDÜ
( Siz Hiç Ben Olsaydım Dediniz Mi başlıklı yazı Servet Kaan tarafından 28.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.