Ve sende gidersen yaşamak zehir olur yar, Ağla gözlerim, titrek bir keman teli gibi Ak içime ey! Gözlerim, Gülmek yarım umutlara asılı kalmış, Sevmek gitmelere ve vuslat mahşere kalmış Benim canım gözlerim…

Gülmeler söz verenlerin yalanlarında Ve senin gelmemelerinde saklı yar… Hüzün gözlerimde pınar, Acı benim gözlerimde saklı yar, Kaç Cuma, kaç vakit, kaç hafta, kaç yıl geçti? Saymadım, gelmedin yar…

Yar bana dağlar, taşlar ağladı, Her akşam üstüme kapanan kapılar, Ses geçirmeyen çift camlar, Demir parmaklıklar, Boşuna heder olan geçip giden gençliğim, Senden bir çift söz gelmeyen pulsuz mektuplarım, Ciğerlerimi heder eden dumanım
Ve her defasında hastaneye ulaşmayan dilekçelerim ağladı yar.

Acılarımla beslenme yar Ve yaşadıklarım ve yazdıklarım, Birde söyleyemediğim gözlerimdeki hüzün yüzüme bakıp bakıp, Kalbinde beni sakın böyle yaşatma yar, Geleceksen, bekleyeceksen kalan yıllarımı, Dur! Öylece bıraktığım gibi yar…

Şair:Murat İnce
Yorum:Aytaç
2017
( Şimdi Uzaklardasın Yar başlıklı yazı ŞairDüşler tarafından 30.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.