''Temmuz ve Ağustos ayında evlenirseniz çok kötü bir seks hayatınız olur.'' Susan Miller



Hazret öyle buyurmuş yukarıda ki cümlesinde. Yok devenin bale pabucu dedim bende tabi ki ne diyecektim başka... Temmuz ve Ağustos ayında evlenecekler aman ayağınızı denk alın diyeyim yani... Öyle sıradan bir insan değil bizim sosyete falcıları gibi. Nişantaşı Semtinde meşhur değil. Ankara'nın Çankaya'sında da meşhur değil. İzmir'in Konak'ında da meşhurluğu yok. Avrupa Kıt'asında Amerika Kıt'asında da meşhurluğu yok. Bu Susan Miller Dünyaca meşhur. Hatta Marsa, Jüpiter'e, Plüton'a, Andromeda Galaksisine kadar gitmiş meşhurluğu... Eeee eşek değil ya O da bu meşhurluğu paraya tahvil ediyor haliyle...


Temmuz ve Ağustos ayında evlenirsek ki biz o aşamayı geçtik oh ki oh çok şükür yoksa yaktıydı bizi Suzan Miller çok kötü bir cinsel hayatımız olacakmış... Ben de şimdi temmuz ve ağustos ayında evleneceklere sesleniyorum. Aman ha aman diyeyim yani yandınız demektir. Gün bile aldıysanız düğününüz nikahınız için ya hazirana ya da eylüle ekime kaydırın, sonra Susan Miller ham yapar sizi diyeyim yani... Davetiyeleri bile bastırıp dağıttıysanız bile hemen çark edin. Allah muhafaza eğer ki bu Suzan'ın dediği doğru çıkarsa çocuğunuz bile olmayabilir... Ben de buradan yüzünüz ile değil de başka bir tarafınız ile güldüğünüzü görür gibi oluyorum bu Suzan denen bayana...


Hiç işi gücü yok bu Susan Miller Ablamızın tutmuş milletin orasıyla burasıyla ile ilgilenmeye başlamış. Hazret bir de para kazanıyor ha bu duygu sömürüsünden... Sana ne be ablam milletin cinsel yaşamından. Dünyada o aylarda evlenecek kaç milyon insan var. Tutup da onlar ile evlendikten sonra ''Cinsel Yaşamınız nasıldı?'' diye anket mi yapacaksın? Sana mı anlatacak millet evlenince eşi ile neler yaptıklarını... Laf olsun torba dolsun diye kurulmuş bir cümle... Salla dur nasıl olsa böyle bir şeyi saptamamıza imkan ve ihtimal yok... Boşuna dememişler ''Bir deli kuyuya bir taş atar kırk akıllı çıkartamaz.'' diye...


Bizim ciddi gazetelerimizin magazin ekleri de bunu adam yerine koyup, pardon adam mı dedim kadın yerine, insan yerine koyup düşüncelerini açıklamasına izin veriyorlar ki bence yazık ediyorlar, okuyan insanlarında zamanını çalıyorlar... Hazret daha neler neler buyurmuş... ''2018 Yılının ilk yarısı iyi ikinci yarısı kötü geçecekmiş.'' Havada kalan bir cümle bence hiç bir kıymeti yok bilimsel olarak. Ha siz astrolojiyi bilim olarak kabul ediyorsanız küçük bir azınlık gibi onu bilemem... Akrep Burcundakiler de ''Ne ekiyorlarsa onu biçeceklermiş.'' Breh breh breh vayyy be! Yani çiftçisin arpa ekti isen buğday biçecek halin yok arpa biçeceksin. Devam etmiş sonra ''Oğlak Burçları geçmişte yaptıkları ile gündem olacaklarmış.'' Yine gördüğünüz gibi havada kalan cümleler...


Hem ne Abla, bu Susan Abla... ''Van da ki depremi bilmişmiş.'' Hay Allah biz de hep kötüledik Susan Ablamızı. Geçen sene dünya üzerinde irili ufaklı yüzden fazla deprem olmuş, ama onların hiç birini bilememiş arkadaş. Bak sen şu işe? Yılın en şanslı burçları da akrep ile yay imiş. Ne olacak şimdi akrep ile yay burcundakiler bunu okudu mu bir seneyi ya bilet alarak ya da Sayısal Loto ve bilumum şans oyunlarını oynayarak geçirecek. Hadi hadi iyisiniz iyi, piyango bayileri... Kadınlar ile ilgili konularda da gerileme varmış. Susan Miller Hazretleri öyle buyurmuş. İnşallah diyorum ben de özellikle astroloji ile ilgilenen bilumum kadınlarda gerileme olursa ne kadar mutlu oluruz bizlerde... 

( Yok Devenin Balepabucu başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 1.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.