Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 2.01.2018
Okunma Sayısı : 1413
Yorum Sayısı : 2
.

Birilerine göre; Avrupa’daki ırkçı saldırıların, Ortadoğu, Uzakdoğu, Afrika başta olmak üzere dünya genelindeki asimilasyonların, katliamların, kısacası, işledikleri insani suçlara biçilmiş kılıf adıyla “İslamofobi”nin nedeni, İSLAM’IN ANLAŞILAMAMASIYMIŞ.

Bak sen şu işe!...


Ey zülümde sınır tanımayan, cana ve kana doymayan, her türlü insanî vasfını yitirip canavarlaşmış Batıl! Sana kimse zorla “Müslüman ol.” demedi ki! Hem sen anlayamadım dediğin neyine itiraz ediyorsun İslam’ın? 

Okyanus dibinde yaşayan en küçük böceğe kadar haberin var, yiyeceklerin genlerini değiştirmeyi başarmışsın, zavallı hayvanları kobay olarak kullanıp kedinin kafasını köpeğe, ineğin yarısını ata takabiliyorsun, mikro çiplere milyarlarca bilgiyi sığdırabiliyorsun, dünyayı yüzyıllık iğrenç planlarınla kana buluyorsun, koca kıtaları sömürmeyi beceriyorsun, uzayın haritasını bile çizmişsin, ha bire gidip geliyorsun, uydularla orayı çöplüğe döndürmüşsün de bir tek zahmet edip Kur’an ne emrediyor, Muhammed Mustafa (s.a.v.) ne diyor, şu İslam’ın içyüzü nedir diye mi merak edip araştırmadın? 

Hayır, sen İslam’ı anlayamadığından değil, faşist düşüncelerinin esareti altında, sadist duygularını tatmin etmek ve Müslümanlığı yeryüzünden silmek için vahşileşiyorsun.

Şayet Müslümanlar azıtmış küffarın şu katliamlarının hesabını masum - suçlu demeden almaya kalkışsaydı kaçacak delik arardınız. Ancak, bizim dinimizde “Haksız yere adam öldürmek, malına ve menfaatine saldırmak, fitne tohumları ekmek, güvenliği zafiyete uğratmak, kin duyup öç almak yok.” 

Şimdi bu esasa güvenip de rahatlama. İnşallah, çok yakında bir gün, Müslümanların gaflete düşmüş çoğunluğu, gerçekten de dinini yaşamaya başlarsa “kısas” hükmünü uygular ve Allah’ın size olan vaadi yerine gelir. O gün vay halinize!

Evet, bardak dolmak üzere. Son damlayı eklemek için birbirinizle yarışmayın. 

İSLAM’I ANLAYAMAMAN BİZİM SUÇUMUZ DEĞİL; SEN İNSAN OLMAYI ANLA YETER! 

Zira tahrif edilmiş kitaplarınızda bile şöyle yazıyor. “Öldürmeyeceksin!” Bunu da mı okumadın?

Okudun da işine mi gelmedi? Kendi vicdan kitabında yazan vahşilik, çıkarlarına daha mı çok uyuyor? O zaman, koş belâna ve kavuş cehennemin intikam narına! 

Sen ne yaparsan yap, elbet Yüce Allah nurunu tamamlayacaktır. Yeter ki gaflet perdesini üzerimizden çeksin ve İslam’ı muzaffer kılmak için bizleri bu yolda nefer eylesin. Âmin.


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Üstteki makaleyi 02.12.2014 tarihinde kaleme almıştım. Elbette o tarihten bu yana tarihe yeni zülümler kaydoldu. Sanırım çok uzun bir süre daha bu zalimler gündemimizde zirvedeki yerlerini koruyacak.
Ancak; hâlâ, "Dizimizi dövmeden önce, kalbimizi yoklayıp, kafamızı yoralım ve bu bozuk düzenin çarkını ne pahasına olursa olsun kıralım." diyenlerin sayısı, "Bana dokunmayan yılan bin yaşasın." diyenlerin sayısından öylesine az ki.
Gaflet çukurunda debelenip acı akıbetimize koşmak mı daha evlâ, yoksa Allah'ın ipine sımsıkı sarılıp iki dünya saadetine kavuşmak mı?


Mücella Pakdemir
( Zulmün Âbâdından Medet Uman Âhiri Berbatlar. başlıklı yazı M.Pakdemir tarafından 2.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.