''SpaceX projesiyle Marsa'a seyahat düzenlemeyi planlayan Elon Musk, bu yolculuğun kişi başı bedelinin en az 500 bin dolar olacağını açıkladı.''


10 Yıl önce kurduğu SpaceX'le Mars'a seyahat hayallerini gerçeğe dönüştürmeye çalışan Musk, planla ilgili ayrıntılı açıklamayı 1 yıl içinde yapacağını, halledilmesi gereken birkaç detay kaldığını söyledi.'' İHLAS SON DAKİKA


İnsanların uğraştığı şeylere bak, işleri güçleri yok Mars'a adam götüreceklermiş. Bu adamlar ya kafayı yemiş, ya bizle dalga geçiyorlar, ya da sansasyonel olmak için bu haberleri çıkarıyorlar. Bugün ki uzay ve havacılık imkânları ve teknolojisi ile Mars'a sekiz ay da gidilebiliyor arkadaşlar. Düşünebiliyor musunuz Mars'a gitmek için kıçı kırık bir uzay gemisinde sekiz ay geçireceksiniz, o da sekiz ay süresince uzay da başınıza kötü bir şey gelmezse, sonuçta uzay gemisi dediğiniz alet kul yapısı bir makine...


Bu süreyi kısaltmak üç dört aya indirebilmek için teknoloji geliştirmek isterseniz, o da zaten yıllarınızı alır şimdiden, o kadar kolay olmasa gerek. Eee dört ay gittiğiniz yerde de dört gün kalıp dönemezsiniz değil mi, en az üç dört hafta kalmak, araştırmalar yapmak gerekir...


Farz edin ki gitmek istediniz o zaman beş yüz bin yeşil yeşil Amerikan Dolarını hazırlayın. Hatta çok zenginseniz maaile çoluk çocuk gitmekte de fayda var. Çocuklarınız okulda arkadaşlarına hava bile atar ''Oğlum biz bu yaz Mars'taydık vallahi bak fotoğraf bile çektirdik marsta kumdan kaleler bilem yaptık'' ya da ''Mars'ta ET'yi göremedik oğlum uydurmuşlar ET diye kimse yok hatta biz geldik ET diye bağırdık bile ama kimse ses vermedi'' işte böyle durumlar...


Bir de tavlada iki mars bir ters biliriz ki onda da kimse kolay kolay bileğimizi bükemez. Ayrıca bizim Türk Milleti'nden kimse gitmez Mars'a bizde para pul ne arar, ne Mars'ı biz emekli maaşını aldık mı ancak memlekete gidebiliyoruz o da yarısı borç harç kardeşim yarısı borç harç, gerisi hikâye...

( Marsa Bir İki başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 10.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.