“Her Türk Asker doğar, Asker ölür!”

Türk Atasözü.

 

      Vatansız millet,milletsiz vatan düşünülemez!Millet ve vatan bölünmez bir bütündür.Türkiye bizim ana vatanımızdır.Al bayrak bizim bayrağımızdır.Bu toprakları atalarımız bizim için vatan yapmışlardır.

Bizim için bir ana kadar kutsaldır. Vatanı için her Türk canını çekinmeden verir.

      Kimin bizim ülkemizde,bizim topraklarımızda gözü varsa gözleri çıksın.

Biz bu vatanı, bu toprakları kolayca kazanmadık.

   Tarihi açar, bir incelersek göreceksiniz ki, Anadolu’ya gelmek,Anadolu’yu almak ve bu coğrafyada vatan kurmak için milyonlarca can vermiş, can almışız. Devlet Kurmak Türkün kaderinde vardır.

Onun için;

“---Ya kuzgun leşe, ya devlet başa!” demişlerdir.

    Demek ki;

      Vatan öyle kolayca kurulmuyor? Milyonlarca can verdiğimiz bu vatanı kimseye de;

---Buyrun , gelin, alın! Demeyiz.

      Bunları söylemeye de kimsenin hakkı yok.

      Bastığımız her karış toprakta bir şehit yatıyor.

Bunca Şehit,bunca Şühedayı bırakarak nasıl satarız?Ya da nasıl satarsınız?

     Böyle düşünenleri bile ne bu millet ne de Allah affeder.

     Gelelim asıl konuya;

       Üç tarafı denizlerle, dört tarafı düşmanlarla çevrili bu ülkede yaşamak istiyorsan;

---Zamanı geldiğinde malını,canını, bütün varlığını vermesini bileceksin.

Herkesin gidebileceği bir başka yeri olsa bile bizim gidebileceğimiz başka hiçbir yerimiz yok.

Kısaca başka vatanımız yok.

       Onun için bu topraklarda yaşamak istiyorsak, bu bayrağı dalgalandırmak istiyorsak ve bu vatanı korumak, sahip çıkmak istiyorsak sözümüz bellidir. Bu sözü gözümüzü kırpmadan yerine getirmeliyiz.

     Bunu yerine getirmeye çalışan bir Milletin Evlatları asla yenilmez. Ve asla başka milletlerin kulu, kölesi olmaz.

      Aziz Atatürk Kurtuluş Savaşının en zor günlerinde düşmanlara göğsünü siper eden bu millete güvenerek savaşa girmiş;

---Ya İstiklal Ya Ölüm!..

      Başka kurtuluş yolu yoktur.

Ya bağımsız bir millet olarak yaşayacağız ya da vatan uğruna ölümü seve seve göze alacağız!

Şunu dünya artık öğrenmeli;

“---Her Türk Asker doğar, Asker ölür!”

      Böyle bir milleti dünya üstüne gelse yenemez.

      Ey gelecek nesil, kendinizle ne kadar övünseniz yeridir.Yeni Çağın Altın Nesli sizlersiniz.Bunu kalbinize iyi kazın.Beyninize de iyi yazın.Şunu sakın unutmayın!

Parolamız bellidir;

“--- Ya İstiklal Ya Ölüm!”

 

Kemal DOĞANAY

( Ya İstiklal Ya Ölüm başlıklı yazı kemaldoganay tarafından 11.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.