Bilir misin iç çekişmelerin , vicdan muhasebesinin , acının , hüznün , hasretin durağıdır gece yarıları.
En amansız anları kapsar çünkü , dile vesile olan her umut sözcüğünü içinde barındırır.
Kéza öfke de kaplıdır bir hayli , bilirsin ki uzaktasındır yanyana olmaya can attığından.
Gözlerine doyamamış olmanın verdiği burukluğunu anlatır gece yarıları.
Aşk ; bir nebze de zehre benzer , işte bu yüzden ayrı düşülünce tutacağın ilk iş sigaranın elleri olacaktır.
Hangi yana dönsen kasvet ..
Kaburgalar bile batar ya yatağın içinde..
Hani aynı yıldıza bakıp dilek dilemişliğiniz yoktur ya bazen..
Yine de aynı dileği dilemişsinizdir.
Aynı dileğiniz gerçek olur ya bazen..
Sen O'nu , O seni dilemiştir..
Umut doğar gökyüzünü aydınlatır.
Çepeçevre sarar mutluluk son sözü aşka bırakır.
Güzelliği konuşur ben susarım..
Uyku tutmaz gece yarıları …
( Gece Yarıları başlıklı yazı Okan B tarafından 12.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.