Üzülme..
Üzülecek birçok konu vardı , olmadı.
Herşeyi sırtladım sana gelecekken , olmadı.
Omuzlarımı kendime dayanak yaptım çoğu zaman , kendi ellerime basıp öyle çıktım yokuştan , olmadı.
Sızlayan bacaklarımın arasından kilometreler , hatıralar , acılar geçirdim , olmadı.
Başkalarının gözüyle baktım aynada , herkes adına tükürdüm yüzüme , olmadı.
Her feryada ulaşmaya çalıştım her seferinde , olmadı.
Kangren olmuş bir ciğere benziyor içim , umut dolu sofralara oturdum , anamın elleriyle beslendim ki bu tabloyu ömrümün hiç bir güzelliğine değişemezdim , gırtlağımı yakıp geçiyor lokmalar, izbe kentteki can sıkıcı hanenin duvar manzaralı odasında , olmadı.
Defterler , masalar , sokaklar , en çok senin beyaz renkteki hevesi kırılmış apartmanının boyası kustu yazdıklarımı , olmadı.
Yeri gelmişken söyleyim ; gri olmuştur orası , bunalıma uygun , hayli terk edilmiş.
Kendimin karşısında öylece dikilip günlerce aynı soruyu sordum ,yüzünün her harfinde şaka yaptığını görmeyi bekledim , satır aralarımı okudum , derinden nefes alıp yokladım olan biteni , büyük bir gizem var çünkü bakamıyorum gökyüzünün aydınlığına..
Bende bilirim güneş ne güzel doğar gecenin üstüne , nasılda hiç o değilmiş gibi fazlasıyla geri getirir aldıklarını , olmadı.
Defalarca düştüm ama hepsinden öfkeli kalkıyorum ayağa , umut muydu yoksa avuntu mu ayaklarımı zemine bastıran hiç bilemedim.
Simetri hastalığına sahibim , ortada bir yanlış varsa eğer yok sayamam.
Hiç yokmuş gibi yapınca deşiliyor acılar , bildin mi ?
Bilemezsin !
Hayata dair birçok şeyi seninle paylaşamadık , özellikle de dert kaynağımız olan “belki"leri , olmadı.
Birkaç yüzyıl daha yorulurum ama hazırım saçlarımın ağarmasına kim bilir meğer içindeki ayaklanmaları bastıramayan basiretsiz kalplerde yaşarmış en soluksuz cümlelerin balkonundan aşağı bakıpta.
Bu gecede mışıl mışıl uyumaya hazırlanmıştım güya..
Bir neden sorusu koyarmışsın aklına , cevabı uzanırmış yol gibi yürü yürü bitmezmiş , sevdiklerinle mutlusundur nasılsa..
Gözden uzak olanlar gönülden de uzak olurmuş , olmadı…
( Olmadı başlıklı yazı Okan B tarafından 12.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.