Eller yukarı, ben o vadisi olan dizi. Şimdi geç otur şu koltuğa ve nefes bile almadan beni seyret, küçük ya da büyük abdestini yapmak için tuvalete bile gitme. Artık beynini ve ruhunu ele geçirdim senin. Ben bittiğim zaman ancak serbest kalabilirsin. Ne kadar bana bağlı olduğunu biliyorum. Sen bana bağlılığını gösterdin. Süleyman Çakır karakterine bile cenaze namazı düzenledin gıyabında. Hayal kahramanı olsa da her ne kadar, yine de sen ona bağlılığını gösterdin aslansın sen, hatta kaplansın. Her bölümde yüzlerce figüran yaralansa, ölse bile, adı üstünde işte onlar figüran, çocukların ve diğer insanların bilinçaltına cinayet, ölüm sinyalleri göndersem de, reklamlardan milyonlar kazanır patronlarım, bilinçaltı milinçaltı umurlarında olmaz.


Eskiden de gözlerini alamazdın benden, şimdilerde de eski zamanlardan farkın yok ey seyirci. Dünyada ki açlık, fakirlik, savaşlara, terör olaylarına seyirci kalsan da aynı zamanda bana da seyirci kalıyorsun. Ama biliyorsun ki iki seyircilik birbirinden çok farklı... 


Esir aldım seni esir hem de top tüfek kullanmadan yaptım bunu. Benim içimde ki saçma sapan, insana bir şey vermeyen magazin programlarını izlemeden yatamıyorsun, sosyete ne yapmış öğrenmeden yerinde duramıyorsun, hatta yıldız falı bile baktırıyorsun benim sayemde, gelecekte başına neler gelecek neler gelmeyecek öğrenmeye çalışıyorsun. Ama bilmediğin bir şey var, gelecekte olacak olaylar insan için bir bilinmezdir ve öyle kalacaktır, bunu ben söylemiyorum Yüce Yaradan öyle uygun görmüş o bildiriyor bizlere...


Halbuki birçok kişi Avrupa ve Amerika'da benim ile fazla ilgilenmez, alınıyorum bazen onlara, bana aptal kutusu bile derler zaman zaman. Giderler kitap, gazete, dergi okurlar çoğu zamanlarında. Ne varsa onlarda. Sabahlara kadar tartıştırırım meşhur olmak isteyenleri bazı kanallarım da yine de bir sonuca varamazlar. En büyük şakşakçılarım reyting ölçümü yapan kuruluşlardır. Parayı fazla bastıranı izlensin izlenmesin kaydırıyorum en başa. Ara sıra insanlara fayda sağlayan programlarımda olur az sayıda, ama onları hep geç saatlere koyarlar her nedense bu işi planlayanlar.


İnsana en zararlı bağımlılık yapan maddeler, hap, esrar, eroin kadar zararım olmasa da, ben de zaman zaman beyinlerin körelmesine yol açarım. Beni icat eden İskoç yalı mucit John Logie Baird bile benim zamanla insanları bu kadar esaret altına alacağımı tahmin etmemiştir. Şimdilerde küçülüp küçülüp ceplere bile girdim. Girdim girmesine de, tahtım sallantıda lakin. Çok kızıyorum ona, o bilgisayar denen ukalaya. Onun yüzünden şimdilerde kimse yüzüme bakmıyor canı çıkasıca, ocağı batasıca... 

( Eller Yukarı başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 13.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.