Eşleriyle mutsuz bir evlilik sürdüren fakat evliliğini eşinin parası, kariyeri yüzünden devam ettiren kadınlar genelde mutluluğu genel de diğer mutlu yada mutsuz kadınları ezmeye çalışarak ve erkeklere kendini farklı biri gösterip pohpohlanmakta, ilgi odağı olmakta.. buluyor.. Bu şekilde kendini kanıtlama yoluna gidiyor..
Bilinçaltından veya bilerek.. 

Ve bunu öyle bir ustalıkla yapıyor ki ne onun kurlarından gözü kör olmuş erkekler nede onun oynadığı iyilik timsalı oyunu gerçek sanan kadınlar.. Tabiri caiz ise "kadın şeytandır" dedikleri bu kadınlar olsa...

Aklıma da bu kadınlar eşleri tarafından aldatılan fakat para vs için sessiz kalıp sineye çeken, acısını diğer insanların huzurunu bozarak mı dindiriyor? sorusu geliyor..

Öyleyse ne acı bir durum bu tür kadınlar için.. Hatayı hatayla devam ettirmek hemde erkeğin yaptığı hatadan daha büyük bir hatayla..

Halbu ki mutsuz bir evliliğı devam ettirmek kadar daha büyük bir hata yoktur. Erkekde de, kadında da, çocuklarda da  mutsuz birlikteliği devam ettirmek iler de kişilik bozukluklarına neden olduğu kanısındayım

Bu yüzden mutsuz giden hiç bir evlilik o ne diyecek bu ne diyecek, çocuklar ne olacak, nasıl geçineceğim.. .. vs bahanelerin altına yatıp devam ettirilmemeli.. Hiç bir insan aldatılmayı para, kariyer vs için hele hele çocuk için katlanacak kadar aciz değildir...

Oldum olası bende bir kadın olarak, kadınlarda ki hırs, güç, iktidar, para.. için çevirdikleri entirtakalara akıl sır erdiremedim. Dedikodu, iftira, yalan,ego, kapris,..ne kadar kötü huylar varsa duygularını yaşamaktan korkan biz kadınlar da galiba...

Belki bu yazımı okuyan kadınlar bana çok kızacak ama gerçekleri kendi kendimize itiraf etmekten kaçmamalıyız. Kaldı ki yazdıklarım her kadın için geçerli değil...Sadece gözlemlerimden çıkarak dile getirdiklerim... Sürcü lisan ettiysem affola..

Not: Yazımı bir kadın olarak ele alıp Kadın üzerinde yoğunlaştım. Yazdıklarımı taşıyan eminim erkek kitlesi de var...
( Mutsuz Evlilik Sürdüren Kadın Üzerine Bir Kaç Kelam başlıklı yazı Kara kız tarafından 19.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.