Şiir bölümüne bakmaktan fırsat bulup da bu yazımı okuyacak kıymetli dostlarıma kendimi bir nebze tanıtayım :) Hoş, biraz tafsilatlısı “hakkımda”  bölümünde de var :)


Altı yıldır Edebiyat Evi üyesiyim, başlarda adı Sen de Yaz idi, ne yalan söyleyeyim ben halen o ismi çok ama çok severim.


İsmim Mehmet Çağatay Ünlütürk, kendi çapımda ortalama bir eğitim aldığımı düşünüyorum, edebiyat konusunda da ne bulduysam okuyup üç kuruşluk bir donanıma sahip oldum çok şükür.


Ülkemizde algılanan manasıyla sol görüşlü bir insanım, bu yönüm zaman zaman şiirlerime de yansır. Yeri geldi  kısa aralıklarla yeri geldi beş altı aylık dönemler itibariyle siteden atıldım. Sosyal demokrat olduğum ve bunu şiirlerime yansıttığım için değil, edep ve adap  sınırını tutturamayıp hakaretane ifadelerde bulunduğum için. Ama bu gerekçeyi anlamam beş yılımı aldı. Bu arada Rabbim ne verdiyse sövüp saydım siteye kendi içsel dünyam bağlamında.


Sayın Adem Efiloğlu kadar kendini bilen, dürüst, ahlaklı, manen ya da madden kul hakkı yemekten korkan bir site sahibimiz var, benim tanıdığım. Övgüye gereksinimi yok, benim de kendisini övüp sosyal bir getiri bekleyecek pozisyonum yok, hiç umurumda  olmaz, olmadı da.  Ama Sezarın hakkı Sezara verilmeli, keşke bu anlamlı özdeyiş de bir Türk üzerinden söylense idi, neyse amaca hasıl olsun da..


Çok editör tanıdım, bence muhteşemler  idi. Çok editör tanıdım, hasbel kadar kendilerine bir şans verilmiş, zaten kalıcı olmadılar, nefisleriyle iştigaldeydiler. Çok editör tanıdım; lakin hiç birisi Sayın Efiloğlu’nun binbir güçlükle yaratmaya çalıştığı site kimliğinin önüne geçemediler. İyiler katkı sağladı, gözden kaçanlar zaten günü gelip gözden tümden düştüler.


Hülasa söylemim şudur ki bu siteden ayrılan birisi olduğunda hiç tereddütsüz ayrılanın hatalı olduğunu düşünürüm, hatta bundan emin olurum. Zira fiziken kaç kez ben yaşadım.


Nedir bu veda muhabbeti yahu? Neyi, kimi paylaşamıyorsunuz? Sayın Adem Efiloğlu’nun hak yediğini zannettiğim onlarca anım oldu ama hah aha da buymuş deyip gördüğüm bir tane örnek yok.


Sitemizle spekülasyon yapmayın lütfen sevgili arkadaşlar.


Gidiyorsanız da gidin.. Kimsenin aklında soru işareti bırakacak ifadelerde bulunmayın.


Madem ayrılacaksınız ayrılın. Bildirim niye?


Hadi bildirdiniz, yorumlayanları neden yanıtsız bırakırsınız?


Editörlere mi kızdın? Yaz açıkça, gerekçelerinle. Bir başka şaire mi kızdın? Yaz açıkça gerekçelerinle. Bunları yapmadan ayrılma siteden lütfen ya da yazıp çizip aklımızı allak bullak etme. Ben kaç yıldır sana yorum yazıyorum, kaç yıldır senden yorum alıyorum, neler neler paylaşmışız? Bu ne bencil bir devinimdir “ veda “. Bu kadar basit mi? Ya da siz bu kadar basit misiniz? İnanmıyorum, inanmak istemiyorum.


Beş yıllar altı yıllar yedi yıllar dile kolay yahu, şimdi bunca beşeri sermaye boşa mı gitsin yani?  Biz diğer şairler burada bostan korkuluğu muyuz? Ayrılmak bunca basit olmamalı. Ama bunca basit görenlere de eyvallah demekten başka şansımız yok.


Çok şükür buradayım ve hep burada kalacağım.

Gidenler usulünce gidin lütfen…

Saygılarımla.

çağatay

( Veda Ediyorum başlıklı yazı MCU :) tarafından 19.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.