Mehmet Ağabeyimin Hele Hele Bakın Şu Çağatay Ustaya isimli şiirine naziremdir :))

 

 


Yazdıkların şiir midir, roman mı?

Bol keseden sallamışsın ufak at

Tekniğin yok, ünlediğin ferman mı?

Dil beş karış maşallah bu ne takat?



Eşe hasta değil aşık olunur

Aşa aşçı değil kaşık olunur

 İşe dört göz değil şaşık olunur

Bendenize kulak ver şu hal sakat


 

Çarşaf gibi döktürmüşsün topla  git

Er urban yok entariyle hopla git

Kıvır kıvır, köçek misin kop la git

Yanıtın hep aynı;  yani ve fakat


 

Tepe atar göz görmezmiş, kaç yazar

Hem şairim, hem herifim, hem yazar

Benim şutum gol seninki taç yazar

Ofsayttan çık, varsın bitsin refakat


 

Az ve özle anlatırım derdimi

Şıkır şıkır imgelerim gerdi mi?

Tavsiyeme acep aklın erdi mi?

Takıl bana, düşene yok şefakat


 

 

MCU

 

Şefakat: şefkat, merhamet.

 

Ağabey bak ben senin gibi hemen paldır küldür yanıtlamadım. Onbeş dakikada olmasa bile birkaç saate hazır ederdim. Üç gün geçti aradan şimdi yazıyorum. Elim sende der gibi ne bu hazımsızlık yahu anında yapıştırıyorsun yanıtı,  ben ne ağır giydirmelerini tolere ettim dost yüreğimle, sevecenlikle. Harbiden anında olunca tadı pek olmuyor, bekle birkaç gün yazarsın :)) Hemen öyle altta kalmam triplerine filan girme, ağır ol biraz  :))  Neyse sen ne yaparsan yap, ben yine birkaç günlük zaman dilimi koyarım araya.  Altı üstü her daim olduğunca sıradan basma kalıp  kafiyelerle yazacağın ya uydur kaydır bir 6+5 ya da  7+7 olur :)))))))))))))))))))))

 

 

 

( Takıl Bana başlıklı yazı MCU :) tarafından 24.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.