Sabunculara ve deterjan üreticilerine sorarsanız kirlenmek güzel... Aslında tabi ki kirlendikten sonra temizlenmek güzel de reklamcı arkadaşların beyinleri ters çalıştığı için tutup kirlenmeye güzelliği yakıştırabiliyorlar... Her ne kadar çamaşır makineleri ile yıkasalar bile çamaşırlarını gidin bir de annelere sorun bakalım... Çocuklar kirlensin, kocası kirlensin, deterjan gitsin, çamaşır makinesi çalışsın elektrik gitsin, tabi bunlar hep para... Hani kirlenmek güzeldi?



Sekiz çocuklu bir aile de çamaşır makinesi olmayan bir anne için kirlenmek neden güzel olsun? O kirliler birikti mi elinde çitileyecektir, yıkayacaktır... Demek ki o anne için kirlenmek, eşinin ve çocuklarının üstünü başını pisletmesi bir felaket... Beşinci Dünya Savaşı bile çıkar aile efradı ile arasında...



Sen sokakta yaz günü durmadan top tep, sonrada kaleye şut çekeceğim derken Esma hanımın çamaşırlarını mahvet, oldu mu şimdi? Hani kirlenmek güzeldi... Esma hanımın sizleri oklava ile kovalamadığına şükredin... Ama laflarını da yiyeceksiniz mecburen...



Anne çocuklarını bıraksın da misafirliğe gitsin gitmesine de gelince evin altı üstüne gelmiş. Adeta ev savaş meydanı gibi... Çocuklara bağırsın çağırsın mı anne? Yoksa aslan yavrularım ''Kirlenmek güzeldir hem de ne güzel.'' deyip sineye mi çekmeli? Reklamcıların kafasıyla ''Oooo iyi ki kirletmişsiniz ne iyi etmişsiniz ben de iş olsa da çalışsam diye içimden geçiriyordum.'' der mi bir anne bunu? Hani kirlenmek güzeldi, öyle demiştiniz...



Bu dünyada sadece çamaşırlar mı kirleniyor? İnsanların da, kadınların, çocuklarında hem bedenleri hem de ruhları her dakika her saniye kirleniyor... Deterjan, sabun da para etmiyor... Emperyalizm ve iş birlikçileri her dakika her saniye dünyamızı kirletmiyor mu? Bir dolu iğrençlikler yaşanıyor şu ihtiyar dünyamızda... İnsanoğlunun tabiata yaptığı ağır tahribat gün gelecek felaket olarak kendisine geri dönecek, nitekim dönüyor da zaman zaman sel felaketi, deprem, toprak kayması olarak... Geçen zaman içinde bir sürü bitki ve hayvan türü ortadan kalkma yolunda hızla ilerliyor... Tabiatı, hayvanları, kendi cinsi insanları sürekli kirletiyor insanoğlu... Şimdilerde belki zaman zaman temizlemeyi beceriyor bir şekilde gün gelecek geri dönüşü de olmayacak bu kirlenmenin... Ve o zaman hiç kimse o cümleyi kuramayacak ''Kirlenmek güzeldir.'' 

( Kirlenmek Güzel Mi Gerçekten başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 31.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.