Öncelikle edebiyatevim'e beni bu onurlu köşeye layık görerek Haftanın Yazarı seçip onurlandırdığı için; Sonsuz teşekkürler ediyorum.
Siz saygı değer güçlü kalemlerin arasında bulunmaktan son derece gurur duyduğumu da belirtmek istiyorum.
Başta çok tedirgin ve kendimi minicik bir nokta olarak görürken; bugün bu noktaya gelmem de sizlerin desteğinizi asla inkar edemem.
Sizleri okudukça kendimi daha iyi olmaya, daha güzel yazmaya mecbur hissettim.
Bazen yazdıklarım Günün yazısı seçildi sevindim, bazen de onca emek ve arştırma yaparak hazırladıklarım rağbet görmedi üzüldüm ama kızmadım, darılmadım.
"Demek ki daha çok çalışmam gerek!" diye düşündüm.
Yani, buralara gelmemde en büyük desteği sizlerden aldım.
Bunun için her birinize ayrı ayrı teşekkür ediyor, sonsuz saygılarımı sunuyorum.
İyi ki varsınız, iyi ki bu ailenin bir ferdiyim🌷🌼

     Saygılarımla
Sebahat Karagöz
    1 Şubat 2018

( Edebiyatevime Sonsuz Teşekkürler başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 1.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.