Yolda yürürken karşı kaldirimda oturan dikkatimi çekti, ayakalrini yarı kıvrık şekilde oturmuş elleriyle ayaklarini kavramisti saçının uzunlugundan yüzünü seçemiyordum, insanlar gelip geçtikçe dikkatim daha çok artti, oturdum seyretmeye başladım, kimisi para atıyordu önüne, kimisi çocuğunu cekistiriyor, kimisi kızıp geciyordu, oysa sadece insanların gözüne acı acı bakiyor sonra kafasini yana ceviriyordu, kimbilir neler yasamisti onu bu hale getiren neydi? Bir ailesi yokmuşdu? Bu sorularla kendimi sorgularken bir yandanda insanlara kiziyordum neden bukadar umarsizlardi neden gülüp geçiyor ve hiçbirşey yapmiyorlardi. Sonra kendime döndüm kendime baktim bende aynı şeyi yapıyordum sadece seyrediyordum. 
Yerimden dogruldum ufak adimlarla ilerliyor bir yandan gözlerine bakmaya calisiyordum kaçırıyordu gözlerini, sadece o acı bakisini hissediyor ve onu görüyordum. O saç uzayan sakallar. .
Dizinin dibine oturdugumda göz göze geldik. Neydi beni yolumdan alıp onu seyretmeye iten sebep.neydi bu adamdaki Esrar ,gizem neden aciydi bakislari. ...
Hıkirmamaki çin kendimi nasıl tutabilirdimki nasıl olurdu böyle birşey .....imkansizdi olmamaliydi. Neden? Neden? Dedim sadece....yutkundum. Oysa ne kadar kolay çekip gitmişti. Olmuyor yapamiyorum sana sevgim bitti dediği o gün ..yuregimdeki tüm sevgi sözleri bitmişti, hayata dair ne varsa hayatimdan kendiyle söküp yitirmis , ne cocuklarini nede beni gormek dahi istemeyip sehri bile terk etmisti.yaptığı yeni evliligiyle benden tüm inancımi almisti. ..peki neden şimdi? Neden? Nedir bu hal? Simdiden sonrası sadece vicdanmiydi.. ..ve hersey asıl şimdiden sonraydi.....elif arslanturkoglu
( Deneme başlıklı yazı Arslanturk61 tarafından 1.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.