Makale / Araştırma

Eklenme Tarihi : 4.02.2018
Okunma Sayısı : 2225
Yorum Sayısı : 1

DEVLETİN MALI YETİMİN MALIDIR.

         Devletin malı yetimin malıdır

         Devlet yetimine bakmakla görevlidir.

         Devletin malını yiyen yetimin malını yemiş olur.

        “Bu yüzden atalarımız devletin malını haksız yere yiyenler için onda saçı bitmedik yetimin hakkı var derlerdi.”

         Devletin malını haksız yere yiyenlerin ve lüks bir yaşam sürerek israf edenlerin Allah hem bu dünyada, hem de ahirette cezasını mutlaka verecektir…

25/FURKÂN-67: Vellezîne izâ enfekû lem yusrifû ve lem yakturû ve kâne beyne zâlike kavâmâ(kavâmen).                                                                                          

Ve onlar, infâk ettikleri zaman israf etmezler ve kısmazlar (cimrilik etmezler). Ve bu ikisi arasında orta bir yol tutarlar.

5/MÂİDE-62: Ve terâ kesîran minhum yusâriûne fîl ismi vel udvâni ve eklihimus suht(suhti) lebi’se mâ kânû ya’melûn(ya’melûne).

Ve onlardan bir çoğunun günahta, düşmanlıkta ve haram yemekte birbirleriyle yarıştıklarını görürsün. Yaptıkları şey ne kötü.

 

Allah razı olsun

Burhan Aksu

 

( Devletin Malı Yetimin Malıdır başlıklı yazı mihrimah tarafından 4.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.