Sen kim bana çatmak kim, sırra kadem basmışsın

Şiir diye yazarım halini hece hece

Tepen atsa ne olur kendini pek kasmışsın

İmgelerle döverim kızdırma gece gece


 

Mezarımı kazarmış, yürü taş arabası

Önce özgün dörtlük bul şairin marabası

Sen değil misin koçum Zenne’nin akrabası

Memleketimiz Bozkır, duruşumuz efece


 

İç güveysi olmuşsun harbi hayatın kayık

Gül ve karanfil neymiş, fazla bile şakayık

Ağzın kulaklarında sırıtma yayık yayık

Allanır sallanırmış, kesmece kestirmece


 

Bir de adaşım olcan, in misin cin mi Memo?

Sinameki ihtiyar, anlayana demem O

Eşi içtima alır, acep kim bilemem O

Haydi anca gidersin bilmece bildirmece


 

Sattığım çalım değil sana akıldır akıl

Karpuz basenin olmuş diyetisyene takıl

Evden fırça yiyince bulamazsın maakıl

Belki liboşluktandır alttan alman öylece


 

Evet  yanık  türküyüm heriflerin dilinde

Sana da dinletirdim nur olsa kandilinde

Maçonun yüz karası nüfus zevce ilinde

Canım cicim diyene döşenirim böylece

 

 

MCU

 

 

 

 

 

Zenne: Meşkur köçek :)

Şakayık :  Odunsugillerden bir bitki, çiçek :)

Maraba :  Birinin toprağını işleyerek yalnızca ürüne ortak olan kimse.

Maakıl :  Sığınacak yer.

Liboş :  Liberal gözüken ama gerçekte çıkarına bakan, çıkarcı liberal anlamında yakıştırma bir sözcük.






Sevgili Mehmet Fikret Ünalan Ağabeyciğim; bir tutam ağır bir tahrik oldu velakin başka türlü siteye uğrayacağın yok. Tamam anladık dut gibi aşıksın da biz de burada bostan korkuluğu değiliz yani. Sen bizim sitemizi söğüt gölgesi mi belledin yoksa, canın istedikçe bir çay içimlik uğrayacağın. Yok öyle üç köfte beş kuruş. Ben site yönetiminin yerinde olsan senin hiçbir şiirini güne felan getirmem. Accık sosyal ol sosyal, ayrıl Nevin bacımın dizinin dibinden. Bak bana; aklı başında bir şairin en son yapacağı şey olan sana çatma eylemini fiilen ve kasten icra ediyorum, neden? Sosyallik uğruna kendimi feda ediyorum. Öğren öğren, derman bende.  :))))))

( İç Güveysi Ağabeyim başlıklı yazı MCU :) tarafından 4.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.